2011/12/28

Christmas Time ;)

Hejka, zrobiłam dla Was kilka świątecznych zdjęć. Nie jest ich dużo, gdyż nie miałam czasu na robienie zdjęć. Ten tydzień był pełen pracy. W czwartek stroiłam choinkę, a w piątek piekłam pierniczki i babeczki (oczywiście w sobotę zostało wszystko zjedzone w ogromnym tempie). Tegoroczną Wigilię uważam za udaną. Spędziłam ją w gronie najbliższych. Moim zdaniem była to moja najlepsza Wigilia.  

Jeśli bym już nie zdążyła dodać nowego postu życzę Wam Szczęśliwego Nowego Roku.!

 




Do Następnej ;*

19 komentarzy:

  1. obserwuje ;) i licze na rewanz
    swietny blog ;)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier na paznokciach jest nieziemski! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przedostatnie zdjęcie super :)

    zuki-berlin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. +my już obserwujemy, teraz ty :D

    zuki-berlin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne fotki, śliczne pazurki ;]
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już dodałam, kolej na ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie, świątecznie, aczkolwiek teraz wszyscy żyją sylwkiem :) takze: Szczęśliwego Nowego Roku i zapraszam do mnie- jeśli masz ochotę, możemy się poobserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwego Nowego Roku!
    dziękuję za komentarz
    +obserwuję i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 12 miesięcy zdrowia, 53 tygodni szczęścia,
    8784 godzin wytrwałości, 527 040 minut optymizmu,
    31 622 400 sekund miłości w Nowym Roku 2012!

    OBSERWUJEMY? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna choinka;)
    karolina-mularczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie przybrana choinka ; )
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post
    http://thisismyownstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo interesujący post!Zresztą cały blog jest super!
    Podobają mi się zdjęcia i oprawa graficzna:)
    Może dodamy do obserwatorów?
    byłoby mi bardzo miło no i na pewno
    wpadałabym do Ciebie częściej!:D
    Co ty na to?
    Dodajemy?:)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.