2012/01/29

Red lipstick? Yeah!

Hejka!

Dzisiaj wybrałam się na zdjęcia. Były nieplanowane, ale jestem z nich zadowolona ;o . Dziwię się sobie, że zdjęcia mi się podobają, bo pogoda nie sprzyjała (ok.-5 brrr). Było tak zimno że nie czułam moich dłoni ;/. Po powrocie cieplutka herbata i kocyk .
Więc to na tyle, pozdrawiam Was cieplutko ;*.








 Friends are angels who lift us to our feet when our wings have trouble remembering how to fly.

tunika-C&A
kamizelka-Butik
buty-CCC
rękawiczki-House

10 komentarzy:

  1. Widzę bardzo ciekawą torebkę. Może masz ochotę się poobserwować? http://karo-just-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz :) Ładne zdjęcia ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Really enjoy your blog. I am your newest follower. Please check out my blog and follow me if you like it! Thanks =)

    OdpowiedzUsuń
  4. ej podoba mi się twoja torebka *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia :) ładna jest ta torebka ;)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.