2012/01/01

Sylwestrowo!

Siemanko.

Witam Was po sylwku, jestem trochę zmęczona, ale zadowolona;). Mój sylwester był bardzo udany. Spędziłam go w gronie moich trzech przyjaciółek (Pauliny, Ady i Moniki). Dużo z niego nie pamiętamy, ale i tak było zajebiście ;D. Co robiłyśmy... jadłyśmy, piłyśmy, tańczyłyśmy, śpiewałyśmy,rozmawiałyśmy na skype z kolegami i z koleżankami: Martyną, Paulą i Sandrą. Ogólnie czas minął nam bardzo szybko. A Wy jak go spędziliście? Poniżej zamieściłam dla Was kilka szalonych zdjęć z tego dnia ;).









bluzka-Stradivarius
naszyjnik z serduszkiem-C&A

P.S. Przeraża mnie tylko jeden fakt, że jutro trzeba powrócić do szarej, zwykłej rzeczywistości. ;o
Bye.

28 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie pamiętacie tytułu filmu ;)
    Sylwester był super.
    Masz bardzo ładną bluzkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. niezły arsenał:D fajnie że sylwester udany:) obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam tytuł filmu ;))
    http://zalukaj.tv/zalukaj-film/12847/chalet_girl_2011_.html
    boszz.. jak ja wyszlam na tym zdj xd <3

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję bardzo twój też :)) okej, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna bluzka i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam, mniam :D
    Urzekają mnie lampki na łóżku, na moim drewnianym, nie da się ich tak zaczepić i podziwiam wszystkie zdjęcia, gdzie wykorzystane jest takie rozwiązanie ;)
    Obserwuję. Zapraszam do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie tutaj u Ciebie, mam takie samo łóżko.
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  8. też miałam lampki na łóżku, genialnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  9. babski wieczór na sylwestra? Niezły pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, jeżeli nie masz pomysłu na posta albo po prostu lubisz się bawić - wejdź na naszego bloga i dowiedz się więcej! To na pewno dobry sposób na promocję i przedstawienie siebie czytelnikom :)
    http://2bigcitylifes.blogspot.com/2012/01/zabawa-i-love-my-city.html

    Pozdrawiamy,
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Thank you for following me, means a lot :)
    I like your top, it's really pretty.

    http://juffiesplace-lovestyles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. mniam , jakie dobre jedzonko :)
    zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  13. i like your blog!
    http://viva-la--jenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Obserwoje

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam imprezy w gronie najbliższych:))

    OdpowiedzUsuń
  16. ale bym zjadła taką pizze ;d
    ja też miałam sylwestra w kameralnym gronie, takie imprezy chyba najlepsze są ;d



    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cute pictures dear. That pizza looked sooooo gooood! yummy

    OdpowiedzUsuń
  18. Such a great post, I like it!!! The photos are simply fab!

    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???
    Win an amazing dress of your choice up to £200, enter the Zeleb giveaway

    OdpowiedzUsuń
  19. PIZZA <3 MMSY MNIAM <3
    Zapraszam do mnie :P
    http://littlefestgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. jasne , świetny blog :)obserwuję i licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie bawie sie w obserwacje za obserwacje:)
    ale fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ok, możemy obserwować, dodałam :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.