2012/02/10

A getting married

Hello.

Wreszcie wolne! Witamy całe 2 tygodnie wolnego. Dziś pokażę Wam kilka ciekawych zdjęć ślubnych. Więc tak .... Kilka dni temu wybrałam się na Galę Ślubną. Gdy zobaczyłam piękne, białe suknie ślubne, romantyczne zdjęcia, beżowe bukiety i ozdoby to aż zachciało mi się płakać. Wszystko to sprawiało że człowiek wpada w obłęd, widząc tyle świecidełek. Atmosfera była magiczna. Modelki wszystkie prezętowały się ładnie, były zgrabne i fajnie wystylizowane do sukni. Wyglądały cudnie <3.

Gościem specjalnym był Krzysztof Ibisz ( polski prezenter telewizyjny i aktor ), który prowadził tegoroczną galę. Udało mi się załapać na zdjęcie i autograf gwiazdy ;).

 Tymczasem ja wybywam na kilka dni do Poznania.
3-majcie się :* 









P.S.  Która sukienka Wam się podoba, a  może macie już swoją 
wymarzoną suknię ślubną? ;-)

24 komentarze:

  1. masz cudowny blog, bardzo mi się podoba :)
    Poobserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia : ) i cudowny blog : D

    obserwujemy ?

    fromerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog ja mam już swoją wymarzoną suknie ślubną
    świetny blog .!
    obserwujemy .?

    OdpowiedzUsuń
  4. bajkowo:)
    obserwujemy:)?
    ja juz dodalam
    www.hikatrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. moja nie będzie do ziemi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah, Krzysiu Ibisz najlepszy :)
    Suknie są prześliczne, aż nie mogę się napatrzeć, uwielbiam atmosferę ślubów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam suknie ślubne, ja swojej ulubionej nie mam, ciągle znajduje ładniejsze i ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne są te sukienki ;)
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia ;)jasne,że tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia ; )

    Obserwuję.
    Byłoby miło gdybyś się zrewanżowała.
    * Za każdy komentarz u mnie, odwdzięczam się ; >

    OdpowiedzUsuń
  11. juz od dziecka mam wybrana dla siebie bajkowa suknie:) obserwuje i zapraszam, www.fashionmee3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda ze napisalas ze obserwujesz a niestety nie obserwujesz:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już obserwuję ;-) zapomniałam kliknąć.

      Usuń
  13. ja swoją wymarzoną mam , tylko nigdzie nie mogę znaleźć jej odpowiednika , może kiedyś mi się uda ;) Te dwie z przedostatniego zdjęcia są fajne . Dodaję do obserwowanych .

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, piękna jest ta sukienka na ostatnim zdjęciu :DD

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne suknie! Po takiej gali chyba bym cały czas marudziła mojemu facetowi, że chce ślub ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Każda suknia ślubna ma coś w sobie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. great blog! I'm a new follower =)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.