2012/03/12

Spring !

Hejka.

Jakoś długo mnie tutaj nie było. Postaram się teraz to nadrobić ;). Kilka dni temu wybrałam się nad pobliskie jezioro. Cud, że znalazłam czas, bo w szkole mamy strasznie dużo nauki. Pogoda była świetna więc nie mogłam nie skorzystać. Słońce grzało bardzo mocno i było strasznie ciepło. A co do szkoły to 3 klasa jest straszna, nie dość, że dużo nauki to jeszcze pełno zadań domowych. Wierzę jednak, że dam radę. Teraz to tylko czekam na upragnione Święta Wielkanocne.







Jeśli szczęście się do nas uśmiecha, trzeba z tego korzystać i starać się mu dopomóc, tak jak ono pomaga nam - Paulo Coelho.

bluza-Adidas
szal-Cropp Town
torba-House

6 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia :3

    http://martistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. lovely blog :)

    www.clothesmaiden.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest strasznie zimno i mokro. :/ Co chwilę albo deszcz albo śnieg.
    Może masz ochotę zaobserwować się nawzajem? :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.