2012/04/11

Ester ;-)

Święta, święta i niestety już po świętach ;(. Zdjęcia , które zamieściłam poniżej były robione przez moje dwie najukochańsze osoby Were i Glape ;*.

 A więc tak ;p w czwartek nawiedził mnie zając. Dostałam piękny tęczowy leżak i kremowy lampion. Święta spędziłam  w gronie najbiższych mi osób. Dania przygotowane przez moją mamę i babcię były przepyszne, więc nie mogłam sobie niczego odmówić. Najadłam się do syta. Niestety efekty było widać już następnego dnia, strasznie rozbolał mnie bólu brzuch. Po kilku godzinach mi przeszło i poszłam z dziewczynami na spacer, żeby spalić trochę kalorii.

Ogólnie to uważam te święta za bardzo udane, oby kolejne też takie były ;-). 

P.S. Co tam Wam przyniósł zając ;) ?






A tak wyglądał mój deserek ;).

koszula-Reserved
torebka-Cubus
trampki-Adidas
spodnie-no name
kurtka-no name

15 komentarzy:

  1. as always, you are so beautiful,so sweettt! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna koszula i kurtka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy zestaw! Pozdrawiam

    http://www.garderoba-sd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna koszula :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie, śliczna koszula.

    happysadrocker.blogspot.com Zapraszam do mnie,nie pożałujesz.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne :*
    fajną miałaś pogodę

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, mam takie same buty :)
    uwielbiam je, a strój cudowny :D

    dziękuję za odwiedziny..

    fromerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna koszula ;)
    Zapraszam do siebie ;)
    + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudną masz koszulę i kurteczkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. aparat kosztował 2500zł ;)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.