2012/04/24

Shopping

Hejka. 

W dzisiejszym poście pokaże Wam kilka rzeczy, które udało mi się upolować w dość korzystnej cenie.

 Kilka dni temu, a dokładnie w sobotę wybrałam się na zakupy. Musiałam kupić jakieś ciuszki na testy gimnazjalne i udało się. Trafiłam na piękną czarną spódnicę z Orsay i równie ładną, galową, białą bluzeczkę (na te dwa ciuszki wykorzystałam kartę rabatową z Glamour, które świętuje swoje 9 urodziny). Kupiłam również bolerko i drugą, białą bluzkę. W poniedziałek postanowiłam się odstresować przed testami i wyruszyłam na przejażdżkę rowerową.

 A dziś niestety nastał dzień pisania testów. Według mnie polski był nawet łatwy, ale za to historia....

Lecę oglądać film. Miłego dnia ;)








Jeśli szczęście się do nas uśmiecha, trzeba z tego korzystać i starać się mu dopomóc, tak jak ono pomaga nam. ♥



23 komentarze:

  1. super ta pierwsza bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, że tak powiem słodki ten blog : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Biała bluzka z krótkim rękawem przesłodka! Oczywiście obserwujemy i zapraszamy do nas;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oddaj spódnicę i tę drugą bluzkę :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie,
    Ja do daje cię do obserwowanych bo masz całkiem ciekawego blooga ;)
    Pozdrawiam
    Fizzy




    fizzy-energy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. druga bluzka ładna :)
    nie wiem, może tylko ja tak mam ale po tej czcionce nie mogę się wgl doczytać ; /

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog ; )
    +Obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsza cudowna;)
    oczywiście ze obserwujemy !

    OdpowiedzUsuń
  9. spudnica śliczna! i obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak chcesz to mozemy siebie obserwować , ja już cb obserwuję. ; D

    jak chcesz to tez mogę w nastepnym poście na moim blogu polecić twoj blog , jak cchcesz , ale pod warunkiem ze ty tez tak zrobisz z moim blogiem. , 33
    pozdrawiam.!

    OdpowiedzUsuń
  11. zakupy udane:) spódniczka jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdobycze kochana;) Zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zakupy ;*
    oczywiście , ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.