2012/05/03

Free time

No hejka.

Chciałabym Wam dzisiaj pokazać zdjęcia z weekendu majowego. Minął mi on bardzo szybko ale również w miłym towarzystwie. 

1 maja wybrałam się ze znajomymi na majówe. W tym roku majówka miała "przystenek" nad pobliskim jeziorem, w Osiecznie. Oczywiście jechaliśmy trasą okrężną. Począwszy od Leszna przez Nową Wieś, Kąkolewo, Łoniewo i do Osieczny. Nie czułam zmęczenia, mimo że trasa była dość długa ( razem z drogą powrotną ok. 40 km ).

      2 maja wybrałam się na zdjęcia, które Wam poniżej przedstawię. Wpadła do mnie moja przyjaciółka i została do dzisiaj ;D

P.S. A Wam jak weekend majowy minął ;) ?





 


T-shirt-Reserved
spodnie-Stradivarius
torebka-Cubus
okulary-House
buty-CCC

" (...) Kumple jak jedna rodzina, nie raz udowodnili
Tego się nie zapomina (...) "
 To tyle na dziś ;)
 

29 komentarzy:

  1. aa ano to 40 km to trochę :)
    śliczne zdjecia :)
    ja spędzilam na rowerach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia ;)
    ja spędziłam na działce i na spotkaniach z koleżankami ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja spędziłam na leniuchowaniu nad wodą :)
    świetna masz bluzeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja spędziłam weekend na wsi. leżałam na leżaczku i czytałam :)

    jesteś baardzo ładna dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetną masz bluuzkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas majowy weekend bardzo pracowity. Przepiękne okulary!!! pozdrawiamy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia, jesteś naprawdę fotogeniczna :)

    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, jaka urocza koszulka. :)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. TEZ KOCHAM TEN SONG ,!

    SLICZNE FOTKI

    ZAPRASZAM DO MNIE

    http://zaainspirowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka śliczna bluzka ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z majówki musimy korzystać! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam majówkę *__*
    fajna koszulka ^^
    dziękuję c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja spędziłam majówkę grilując w dobrym towarzystwie :)) Blog śliczny więc oczywiście obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. jaką masz ładną koszulkę!;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia są świetne! ;)

    zapraszam na konkursik ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Miłość jest pierwszą wśród nieśmiertelnych rzeczy. <3

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog! :) OBSERWUJEMY? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oddaj mi twoją bluzkę *_*

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz świetny blog wiesz? :) na pewno będe tu zaglądać częściej :) Obserwujemy? buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodka koszulka :)

    http://zuki-berlin.blogspot.de/2012/04/1st-giveaway.html
    zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny blog ;)
    trasę zrobiłaś długą , gratuluję wytrwałości ^^
    zapraszam do mnie :
    http://szlacheckie-zycie.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się ten blog ;)
    Obserwuję Cię i będę odwiedzać.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.