2012/05/06

I’m no beauty queen I’m just beautiful me !

Witam Was :)

Jakoś ostatnio zauważyłam, że coraz częściej dodaję posty, mam nadzieję, że tak już zostanie ;D.

Kilka dni temu, a tak dokładnie to 2 dni temu byłam na zdjęciach, w sumie można powiedzieć, że ''letnich''. Byłam z dwoma koleżankami. Ogólnie to ten dzień uważam za bardzo udany, tylko gdyby nie nadchodząca burza, pewnie trwałby dłużej tak jak sesja zdjęciowa. Zdążyłyśmy uciec przed burzą, ale przed deszczem niestety już nie ;c.

 Na zdjęciach mam bokserkę w mocnym różowym kolorku, czarno-białą spódniczkę i ''lekkie'' różowo-fioletowe dodatki.

  Dziś wybrałam się na zakupy, kupiłam sobie strój kąpielowy i granatową bokserkę^^. 

A Wy ostatnio zrobiliście jakieś letnie/wiosenne zakupy?
















bokserka-Reserved
spódniczka-House
baleriny-Boti
torebka, okulary-no name 


 Do następnej ;*

12 komentarzy:

  1. Nice outfit!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. very pretty
    love the skirt

    xx
    roaringmytwenties.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wystarczy spełnić 3 proste warunki i piękna bransoletka jest Twoja! :) ZAPRASZAM NA KONKURS :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog :D Masz może ochotę obserwować nawzajem ? :) Jeśli dodasz się do obserwatorów mojego bloga ( http://pamietnik-kariny.blogspot.com/ ) i zostawisz mi link na swojego w komentarzu na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujący blog! Dziękuję za odwiedziny :) Z chęcią obserwuję =]

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny outfit ;) Ja już obserwuję teraz twoja kolej ;) http://alessa-19.blogspot.com :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna spódniczka ;)

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. spódniczka jest świetna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing blog! Would you like to follow each other? ;X

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.