2012/06/26

Forever & Always ;)

Welcome ! Tak jak Wam obiecałam mam dla Was zdjęcia z mojego komersu. Impreza odbyła się 19 czerwca ( wtorek ). Komers rozpoczął się polonezem. Najpierw były próby, które nam nie wychodziły, ale z czasem było coraz lepiej. Poloneza tańczyły tylko te osoby, które zostały wybrane przez nauczycieli, ( mi się udało co zobaczycie na zdjęciach poniżej ).  Zabawa była świetna, wszyscy się bawili, nikt się nie  nudził. Ja na pewno nie! :D Nawet grono pedagogiczne się bawiło, w życiu bym nie pomyślała, że nasz dyrektor tak super tańczy :D Według mnie zabawa mogła trwać trochę dłużej ale niestety  trwała tylko do 23.00. Ostatnia piosenka była najbardziej wzruszająca. Maryla Rodowicz -  "Ale to już było […] ".










[...] Ale to już było i nie wróci więcej
I choć tyle się zdarzyło to do przodu
Wciąż wyrywa głupie serce.

Ale to już było, znikło gdzieś za nami
Choć w papierach lat przybyło to naprawdę
Wciąż jesteśmy tacy sam [...] ♥ ;c.

16 komentarzy:

  1. widać ze impreza była udana ;) i miałaś prześliczną sukienkę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja juz obserwuuje ^^ Teraz ty : roo-ooksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądaliście wszyscy :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak, komers. Pamiętam swój i chciałabym żeby był jeszcze raz ;)
    Ładnie wyglądałaś, a i pamiętam, że u nas też puszczali chyba tę piosenkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądaliście ;)

    Obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie ;)
    zapraszam: http://pear-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. u nas wieczorek pożegnalny od 16 do 21 choć i tak przedłużyliśmy do 21 40 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ta piosenka zawsze sprawia, że kręci się łezka w oku.. / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia.
    Świetna piosenka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie Ci w tej miętowe sukience ;)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.