2012/06/16

On the way to wonderland ♥.

Hejka.
Co tam u Was słychać?
U mnie wszystko dobrze, a nawet lepiej ;d. Kilka dni temu odwiedziłam moją babcię i dziadka. Spędziłam u nich bardzo miło czas, zresztą jak zawsze. Po pysznym objedzie wybrałam się z koleżanką na zdjęcia. Na początku nie miałyśmy pomysłu, gdzie sobie porobimy zdjęcia, ale później idąc leśną ścieżką znalazłyśmy opuszczony dom, na którym było kilkanaście naprawdę ciekawych graffiti.... Zdjęcia możecie obejrzeć poniżej ;)

Dzisiaj wybrałam się z moją mamą do miasta i kupiłam sobie piękne, oczywiście moim zdaniem buty na komers. Później spotkałam się z Glapą i Adą. Poszłyśmy na spacer, a później na chwilkę zawitałyśmy do naszej byłej szkoły na festyn. W następnym poście postaram się dodać zdjęcia moich nowych butów i możliwe, że będzie też kilka zdjęć z festynu :).

Kochani do wakacji zostało 13 dni ;3. 












Przepadam, a wręcz uwielbiam ♥.
A teraz 3mamy kciuki za Polskę ;).

21 komentarzy:

  1. kocham trampy! :3

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog i stylizacja!
    Zapraszam do mnie, kilka nowych zdjęć :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny zestaw:) kurteczka mi się podoba i bandamka na głowie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. mam Nikona D3100 :)

    oo kocham tą piosenkę<3

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog, dziekuje za odwiedziny :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne miejsce na zdjęcia :) Ja już miałam komers i nie jestem zbytnio zadowolona z tego jak wyglądałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna kurteczka i opaska <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna kurteczka ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. no wakacje już coraz coraz bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujące miejsce. Zdjęcia wyszły bardzo dobrze:) Pozdrawiam i zapraszam: www.w-gabinecie-literata.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :)
    Jesteś śliczna.

    Hahahha ta piosenka jest wszędzie xd



    +obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana zapraszam cię na moje pierwsze rozdanie będzie mi bardzo miło jak weźmiesz w nim udział :)
    http://xcomplicatedlivex.blogspot.com/2012/06/moje-pierwsze-rozdanie_16.html

    OdpowiedzUsuń
  13. wakacje coraz bliżej, w końcu bo pogoda idealnie wakacyjna :)

    Przy okazji odwiedzin Twojego bloga, zapraszam Cię serdecznie na moje pierwsze rozdanie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna kurtka ,
    zapraszam do siebie <3

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.