2012/06/18

Party !

Dziś mam dla Was zdjęcia butów, które kupiłam sobie na komers. Gdy w zeszłą sobotę weszłam do pewnego sklepu i zobaczyłam te buty od razu się w nich zakochałam ♥. Według mnie są odpowiednie na każdą pogodę można je nosić jako wysokie sandały, gdy jest ciepło i również, gdy pogoda nie dopisuje. Mają jeszcze dwa plusy: są bardzo wygodne i modne w tym sezonie. Sami oceńcie ich kolor i wygląd, powodzenia :-).





Mam do Was jeszcze takie pytanie, mianowicie chciałabym sobie kupić lustrzankę na wakacje, zależy mi żeby miała w miarę dobry obiektyw (wiem, że obiektyw dołączony do lustrzanki nie zawsze jest dobry) i żeby jej cena nie była wygórowana. Możecie mi jakieś polecić?



23 komentarze:

  1. Na lustrzankach niestety się nie znam...Równiez bym chciał!:)
    Buty super!:)

    http:/boyfashionxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wow jakie masz fajne butki;) zazdroszcze;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne buciki:D
    Zapraszam,nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam aparat Fujifilm z canona i jest bdb :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko buty są przepiękne! <333
    a co do lustrzanki to odradzam Sony Alpha : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty są naprawdę świetne ! podobają mi się <3

    OdpowiedzUsuń
  7. są sliczne, mam nadzieję ze będą wygodne ;p
    Zapraszam http://aleeexsmile.blogspot.com/ - trochę o Euro, z innej, dziewczęcej perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne buciki
    zaprasza do mnie karwasia116.blogspot.com
    obserwuje liczę na to samo

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, mega zauroczyłu mnie te butki ;) ale wysokość kosmiczna, u mnie nie sprawdzilyby sie na codzien ;(;(

    OdpowiedzUsuń
  10. awesome blog!!! thanks for sharing!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie buty <3. Z lustrzanką Ci niestety nie pomogę :/. Ja robię zdjęcia zwykłą cyfrówką :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudowne buty ! Wyglądają nieziemsko :) Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. buty są świetne :)
    Też szukam jakichś na komers ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świeetne buty, jednak miałabym problem z dopasowaniem ich do jakichś ubrań:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne buty ;) Ja na lustrzankach się niestety nie znam ,więc nie mogę doradzić :( Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne buciki!!! Kolory na nich są boskie :)
    Dzięki za koment i oczywiście daje subka :) i również zapraszam do obserwowania mojeg bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.