2012/06/03

Strawberries ♥

Hi.

Wreszcie mamy czerwiec ;). Cieszy mnie ta wiadomość, gdyż z dnia na dzień odliczam ile dni zostało do końca roku.
W piątek Wam wspomniałam, że będę robić kronikę z dziewczynami i udało się, nadrobiłyśmy zaległości. Musiałyśmy uzupełnić różnymi wydarzeniami całą 3 klasę ;o.
Wczoraj byłam u mojej babci na pysznym objedzie, a po powrocie wybrałam się z Adą na ranczo. Postaram się w najbliższych dniach pokazać Wam zdjęcia jakie udało mi się zrobić.
Teraz leżę sobie w ciepłym łóżku, jem przepyszny deser truskawkowy i oglądam "Przepis na życie"♥. Właśnie takie dni błogiego lenistwa lubię najbardziej.

Zapomniałam się Was zapytać jak Wam minął Dzień Dziecka ?

Kronikarki ;)



Zapomniałam dodać, że powyższy deser jest "dietetyczny".
Truskawki są bez cukru. Polałam je jogurtem naturalnym i dodałam potartą gorzką czekoladę (minimum 60% kakao).


Do następnej Kochani :)

22 komentarze:

  1. Mniaaaam ! <3 dobrze byłoo w piątek ! : )

    OdpowiedzUsuń
  2. mniaaam! ale to pysznie wygląda!♥

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wygląda :) smakowity..:) fajny blog-obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam deser wygląda genialnie :3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba ;D

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, wiem... ale dzięki za komplement odnośnie zestawu! :)
    Obserwujemy? :) Ja już dodaję! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne fotki i post i smaka mi zrobiłaś heh .Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny deser;) a Przepis na życie uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o wow! ale smakowicie wyglądający deser :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. no i dlatego obserwuję Twojego bloga :) nie ma czego zazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. kronika to świetna rzecz! :) potem kiedy się do niej zagląda są świetne wspomnienia :) a deser...marzenie! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. jej tłuskafffki ♥♥♥ u mnie w ogródku powoli dojrzewają :) Deser narobił mi apetytu.. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. pyszne zdjęcia ;3
    dziękuję za komentarz ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. O ja nie mogę.
    Ale to pysznie wygląda; )

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.