2012/06/24

Walk in sun ♥.

Hello.Jejku jak dziś cieplutko, u mnie jest 27 stopni ;3. A u Was jaka dziś pogoda?
Wczoraj również było cieplutko więc wybrałam się z Glapcią ;d na spacer i  mam dla Was zdjęcia. Towarzyszył nam mój piesio - Raban. Było śmiesznie, ciepło i w dodatku mokro ( Raban nas ochlapał wodą ). Ogólnie miło spędziłam ten dzień.
We wtorek miałam komers... Nie mam jeszcze wszystkich zdjęć, ale już niedługo je dostanę i Wam pokażę i wszystko opowiem.
Dzisiaj wstępnie rozpoczynam wakacje ( jadę do domku nad jezioro ) ;3.





bluzka - Reserved
sweterek - Top Secret
leginsy - C&A
okulary - C&A



 

                                                                      I like it ♥ !


See you on Tuesday  .

12 komentarzy:

  1. Ale słodki piesiu
    ładnie się ubrałaś
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam komers dopiero w środę :D. Masz ślicznego pieska :).

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz!!piesek przesłodki :)
    zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hii! Love love you casual but elegant look! It's amazing! And your dog is super cute too! What do you think if we followed eachother? Big kiss

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za odwiedzenie mojego bloga. Twój dodaje do obserwowanych;) Śliczny piesio;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe zdjęcia, 1 najładniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. słodka ty, słodki piesek!

    Fujifilm HS20, nie tylko tło jest trochę przerobione na niektórych zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.