2012/07/30

Mix photos !

Hejka! Mamy już za sobą miesiąc wakacji. Zdecydowanie za szybko 'lecą'. Dziś trochę z nudów, gdyż jestem chora, postanowiłam dodać 'mieszankę 'zdjęć z początku wakacji ;). Ostatnio zauważyłam, że coraz więcej osób dodaje zdjęcia z tak zwanym 'efektem kosmosu'. Wygląda to całkiem dobrze, a w dodatku jest modne. Niektóre moje zdjęcia też w ten sposób przerobiłam. Korzystałam z PhotoScap-a, oceńcie sami jak mi wyszło. A Wy co myślicie o przeróbkach zdjęć? 

                                                                                                                                                    





Placki, które piekłam w sobotę się udały! Szkoda tyko, że nie mogę ich spróbować;c.
Teraz wyczekuję na Agnieszkę :*

XOXO :*

40 komentarzy:

  1. Reeds jabłkowy ;)) pycha ;D
    Bardzo fajnie wyszły Ci te zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjecia fajne;) podaj namiary gdzie mozna tak fajnie je przerobic;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierasz sobie jakieś zdjęcie i otwierasz je w photoscape, na dole pod zdjęciem masz takie zakładki:obiekt,home,kadrowanie itd. klikasz na obiekt i potem w pierwszej kolumnie masz taki mały kwadratowy obrazek klikasz na niego i wybierasz pierwszą 'opcje ' - szukasz na komputerze tego zdjęcia np. z kosmosem i go wybierasz ;p ustawiasz zaczernienie i dopasowujesz do obrazka... KONIEC.
      PS - zdjęcie kosmosu możemy pobrać z dowolnego źródła, ja skorzystałam z google-grafika ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajnie przerobiłaś zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie te zdjęcia, fajnie się patrzy, bo widać radość z początku wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie chciałabym Cię zaprosić do konkursu u mnie na blogu,gdzie możesz wygrać bransoletkę ze swoim imieniem :) = http://malgorzata-m.blogspot.com/2012/07/konkurs-z-she-bijou.html

    OdpowiedzUsuń
  6. super to foty :*
    zapraszam:
    http://heheszka55.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczniee.
    Małe pytanko w jakim programie /na jakiej stronie Edytujesz zdjęcia ?
    też obserwuję .

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne fotki :)
    Dodałam się do obserwatorów i liczę na to samo u mnie: http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest ten efekt :)
    Ostatnie zdjęcie to ty ? Bo włosy to są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia gdzie obrabiasz ??

    OdpowiedzUsuń
  11. ja efekty galaxy dodaję w http://pixlr.com/o-matic/ :)
    świetny program do takiej obróbki zdjęcia :)
    wystarczy poszperać i pododawać efekty , bo jest ich mnóstwoo !

    + obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja do tego typu rzeczy preferuję Photoshopa.
    Zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia. ; )
    I zauważyłam, że masz urodziny dzień przed moimi. ; D

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcia są piękne, sama robię efekt galaxy na niektórych. też używam photoscape, moim zdaniem najlepszy darmowy program do obróbki zdjęć :) pozdrawiam i zapraszam : olencjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. te wakacje coś szybko mijają :c
    + bardzo fajne efekty :)

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. super !

    ZAPRASZAMY NA "SIOSTRZANEGO" BLOGA ;)

    http://sophisticatedlady-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo Redds. :) Polecam żurawinowego. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. też lubię przerabiać zdjęcia, zawsze zajmuje mi to sporo czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie wyszły Ci te efekty :)
    Zdjecie 3 jest najlepsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam Leszczyniankę ;-D !
    Bardzo fajne zdjęcia! Będę wpadać, pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne zdjęcia
    Uwielbiam Reddsy

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie wyszły te zdjęcia!
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. korzystam z tego programu ale nie wiem jak takie cos zrobic ;)

    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. zdjęcia z tym efektem wygladaja super, muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.