2012/07/01

Piknik szybowcowy.

Witam Was kochani. Strasznie się cieszę, że mamy już wakacje i próbuję je w pełni wykorzystać, a Wy jak je spędzacie ;)?

Więc wracając do tematu mojego postu.... W sobotę wybrałam się z Glapcią na lotnisko, na którym odbywał się piknik szybowcowy. Wyjechałyśmy ok. godziny 13.30. Tuż po przybyciu na lotnisko dowiedziałyśmy się, że nie będziemy same, gdyż czekała już na nas cała wesoła rodzina G. Było naprawdę świetnie, ale strasznie gorąco. Aż do tego stopnia, że co 1,5h 'latałyśmy' na stację paliw się ochłodzić ;p. Zrobiłyśmy kilka ciekawych zdjęć. Niespodzianką wieczoru był koncert Dody. Do domu wróciłam ok.24 ^^.

Dzisiaj rano wyjechałam do Zielonej góry, mam oczywiście kilkanaście zdjęć, postaram się Wam je niedługo pokazać. Jutro natomiast mamy spotkanie klasowe, a wieczorem idę do kumpeli na barbecue xd.


  
 Pokazy lotnicze: Royal Jordanian Falcons - "Sokoły Jordanu"







A Wy jak kochani zaplanowaliście swoje wakacje, jedziecie gdzieś za granicę, czy może w góry, nad 
polskie morze ;)? A może zupełny 'spontan' hmm^?

7 komentarzy:

  1. Moje wakacje będą po części spontaniczne, jedyne co jest już pewne i zaplanowane to obóz, do Chorwacji:)
    Świetnie uchwycone lecące samoloty, mistrzostwo!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, dziękuję za komentarz u mnie, ja też uwielbiam komedie romantyczne :D Obserwuję i zapraszam do obserwowania mojego bloga life-by-mirandad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow! Zdjęcia są genialne, naprawdę! :D

    Zapraszam cię do mnie!
    http://lilianka-blog.blogspot.com/
    Może zaobserwujemy się? No i będziemy często wpadać do siebie nawzajem, bardzo zależy mi na takich czytelnikach. ;D Mnie twój blog zainteresował. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia. nigdy nie byłam na pokazach lotniczych.
    pozdrawiam;)
    i dodaję do obserwowanych, może też zechcesz mnie dodać? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia ;D dodaję do obserwowanych !
    pozdrawiam , Ewelka ;*

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.