2012/07/09

Summer !

Uff jak dziś gorąco... Dzisiaj tak jak Wam obiecywałam mam dla Was zdjęcia mojego nowego nabytku - Canon EOS 600D. Już go kocham. Szkoda, że mam tylko zdjęcie z Internetu, ale cóż... Na kolejnych zdjęciach możecie zobaczyć z jaką jakością robi focie :D . A co do zdjęć to mam na nich przycięte przeze mnie spodenki z wysokim stanem, luźną bluzkę, wygodną jakże i modną bandame. Chciałabym Wam napisać jeszcze jedną wiadomość. Wczoraj w nocy wyjechałam do Bułgarii. Teraz jadę w autokarze i spędzę w nim jeszcze dobę, ale i tak strasznie się cieszę ^^ Notkę pisałam ja, a zdjęcia i resztę dodała niezawodna Glapcia. Pozdrowienia dla Was i dla G. ; *






       bluzka - stradivarius 
    bandama - allegro 
            spodenki - własny projekt


Canon EOS 600D

51 komentarzy:

  1. Widzę, że mamy takie same bandany :D Tylko, że ja swoją kupiłam w Stradivariusie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądasz :)
    spodenki uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia, ładnie Ci w tej bandanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne są te zdjęcia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdjęcia! ♥


    Zapraszam do mnie http://nastoletniezycie99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny strój ! i fajne zdjęcia :D

    +zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja obserwuje i czekam na rewanż ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. super look, spodenki i bandama <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz w tej bandamce;)
    a spodenki są świetne.;d

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny secik, bandamka i szorty jeansowe z podwyższonym stanem - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny look : ) Sliczna bluzka i bandanka ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz naprawdę ślicznie ;) Świetne oczko wodne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Och 600d, mój tata ma jego poprzednika canona eos 550d, ja sama posiadam cygrówkę canona i również z tych 3 aparatów jest zadowolona.
    ps: świetne szorty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia. ; )
    Też chcę nowy aparat, mój już nie spełnia moich wymagań. ; o
    Na razie na laptopa namówiłam rodziców więc aparat teraz odpada. -.-

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia.
    Mam też Canona tylko 550D.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę aparatu ; D

    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie wyglądasz :) zapraszam do mnie na giveaway z Chioes :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog zapraszam do mnie pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nosz kurde nie! Bułgaria? Mom please *.* Obserwuję, wpadnij do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy blog. :) Oczywiście zacznę obserwować.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego i pozdrawiam. ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne fotki:)

    zapraszam do obserwoania
    http://anniewayfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny aparat ;) i super zdjęcia. Jazda autokarem?? Lubię to! ^^ Nie mogę się doczekać mojej jazdy..

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz;) Życzę miłego odpoczynku w Bułgarii;)

    OdpowiedzUsuń
  24. też mam czerwoną bandamkę zapraszam do mnie a tu jest mój link bloga :
    http://heatofparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ładnie wyglądasz ;) miłego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny look.
    Udanego wyjazdu :>

    OdpowiedzUsuń
  27. Udanego wyjazdu :)
    Śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. nie no zdjęcia jakościowo są przepiękne. pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne fotki,śliczna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia, zazdroszczę urody :)

    OdpowiedzUsuń
  31. dzięki za komentarz :***
    obserwuję, liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowny look. *.*
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://hope-love-hurt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne zdjęcia ... bardzo mi się podobają :)
    zapraszam do mnie http://krupcia-krupcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. fajne te zdjęcia ;) Bułgaria? naprawdę warto odwiedzić. nas czeka podróż do Hiszpanii - również autobusem.

    zapraszamy:

    http://being-brainwashed.blogspot.com

    http://being-brainwashed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. boże jaka ty ładna jesteś :PPPP

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.