2012/07/28

White & black !

Buenos días ;-). Nowy post, hmm? Tak ! W poniedziałek wpadła do mnie moja kuzynka. Miałyśmy trochę czasu, który chciałyśmy w pełni wykorzystać, więc stwierdziłyśmy jednogłośnie, że pójdziemy w plener na małą sesję.... Najpierw porobiłyśmy sobie zdjęcia w ogrodzie, a później na spacerze. Wszystkie zdjęcia Nam robiła Paula, która sama  niestety nie miała ochoty pozować ;D.









spódnica - Orsay
okulary - H&M prezent od mojego Słodziaka :*
bluzka -no name
baleriny - Boti
naszyjnik - prezent

Teraz zaczynamy piec z mamą 2 pyszne placki ( jabłecznik i sernik ). Jeśli choć jeden w moim wykonaniu się uda będę bardzo szczęśliwa ;d.


YoYo :*

40 komentarzy:

  1. jak wyjdą to się podziel :DD
    ładna bluzka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjecia ;) Dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te zdjęcie w lesie ! :) Zapraszam :annabell-fashion.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wychodzisz na zdj ;) Zestawik tez przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia :)) haha. mieszkam 20 km od Leszna. bardzo często tam bywam. fajnie, że m też mamy tutaj blogerki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw, mam podobną spódnice ;) Blog też jest super ;p
    Dzięki za miłe słowa na moim blogu..obserwuję ..
    foto-blog-agusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny zestaw i super w nim wyglądasz :DD blog też jest super i będę wpadać częściej tutaj :>> Obserwuję -.-

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuje ci bardzo za to co pisałaś u mnie na blogu :) blog mi się bardzo podoba i na pewno będę tu wpadać :D zestaw na prawdę fajny i świetnie w nim wyglądasz:*
    zapraszam:
    http://heheszka55.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia ^^
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. baardzo fajny blog :* świetnie wyglądasz :* obserwuję i liczę na rewanż :D ZAPRASZAM DO MNIE ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdjęcia. W sumie to kazdy element stylizacji mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia ! + obserwuję ;D

    przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com ( Prowadzę z koleżanką ) :D

    OdpowiedzUsuń
  13. stylowo i z klasą, podobają mi się takie połączenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdj :3
    Fajny styl :*
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne okulary :). Smaczneego! ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog.
    świetne zdjęcia. :)
    obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna Koszula ...Poluję na nią ale nigdzie nie ma ;./
    obserwujemy ?Bardzo mi na tym zależy ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna sesja z kuzynka ;D zdjecia super i wgl. jasne, ze obserwujemy ;D
    http://wskrzeszonaprzezsmierc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna stylizacja, taka klasyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jej, Ty masz tylko 15 lat?:o Wyglądasz na o wiele starszą! Kiedy tu weszłam i zobaczyłam zdjęcia myślałam, że mamy tu do czynienia z jakąś 25latką! Ale mnie oszukałaś :D Super look, fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyglądasz, a ciasta na pewno będą przepyszne ;) podobają mi się twoje korale.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny zestaw, klasyczny ale z nutka nowoczesności i swobody:)

    Zapraszam na blog, który śledzę już od długiego czasu http://redlipsswearing.blogspot.com
    Tej strony po prostu nie można nie znać:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog. Obserwuję i liczę na to samo: myphottoss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie wyglądasz :) Ja uwielbiam jabłeczniki, ale ostatnio jakoś nie mam natchnienia na pieczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładna ♥

    Mam nadzieję że wpadniesz do nas ^^ . Obserwujesz nasz - Robimy to samo u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. swietny zestaw...naszyjnik super
    pozdrawiam i zapraszam...obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.