2012/07/07

Zielona Góra ♥ .

Hi hi. Coraz mniej czasu poświęcam mojemu blogowi i  ubolewam nad tym. Dobra! Koniec marudzenia. 1 lipca byłam w Zielonej Górze, w województwie Lubuskim. Odwiedziłam mojego wujka, który się tam przeprowadził ok 4 lata temu, a pomyśleć, że ja byłam u Niego dopiero pierwszy raz ;o. Pogoda była idealna, gdy dojechaliśmy przywitała Nas ciocia, a wujek już wcześniej się z nami przywitał, ponieważ wyjechał po Nas. Gdy już się rozpakowaliśmy,otrzymaliśmy pyszne desery tzn. do wyboru kawa mrożona, lub koktajl. Nie będę Wam opisywać całego dnia, lecz uwierzcie mi było naprawdę super ! :*.

Niedawno kupiłam sobie mój wymarzony prezent..., ale reszty się dowiecie w kolejnym poście.

Huehuehue^^







 Ulubione <3. Nie dość, że zdrowe to jakie dobre^^.



Drugi po Michelu Teló wykonawca śpiewający po portugalsku, który podbija polskie listy przebojów. „Balada” to – podobnie jak „Ai Se Eu Te Pego” – skoczny kawałek o relacjach damsko-męskich, z prostym, ujmującym tekstem. Podobieństwo obydwu piosenek przypadkowe, bo wynikające z życiowej radości tych Brazylijczyków. Nieważne co oznacza tekst piosenki i tak każdy ją uwielbia ♥.
Bye  :*

11 komentarzy:

  1. swietna masz bluzke;)

    a i piosenka zacna;))

    OdpowiedzUsuń
  2. fajowe fotki! a te plasterki no masakra! nigdzie takich nie widziałam a na bank bym szamała mega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piosenkaaa <3 !

    http://martistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co widzę wyjazd udany :) Super styl i blog.
    Obserwuje :)
    zakrecona-gaba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta bluzeczka;)
    Też lubie takie chipsy na zdrowo ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ladna bluzka ! *.*
    Fajna piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw, taki świeży :D
    Obserwuję jako edyta170 i zapraszam do siebie :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.