2012/08/15

Beige sweater

W dzisiejszym outficie postawiałam na biel i beż, uważam, że te kolory świetnie ze sobą współgrają.
Do białej bokserki dopasowałam beżowy sweterek z 3/4 rękawami.  Jest przewiewny i lekki więc nie było mi w nim gorąco. Stwierdziłam, że do takiego zestawu idealne będą zwykłe jeansy i proste beżowe  baleriny. Uważam, że jest to wygodny i prosty zestaw, a Wy jak myślicie?








Dzisiaj mamy festyn parafialny, więc zmykam trochę połazić i zobaczyć czy coś ciekawego się dzieje^^.


bluzka, sweterek - Takko Fashion
spodnie - no name
buty - CCC
xoxoxo:*

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam połączenie bieli i beżu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look!
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby taki prosty, a jaki ładny i jak efektownie sie prezentuje. ;*

    + ja zaobserwowałam, zrobisz to samo? ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. idealny na ostatnie pogody♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi , thanks for comment my blog.
    i´m following you
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie, sweterek piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ostatnio byłam na odpuście :D i powiem frajde miałam hahah

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham takie akcenty jak ten z tylu sweterka ;0

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski sweterek szczególnie tył <3
    Masz racje zestaw w 100 % wygodny i praktyczny :)
    Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny sweterk ;)
    tak delikatnie.

    Zapraszam do mnie ;)
    Będzie mi bardzo miło.

    OdpowiedzUsuń
  11. genialna stylizacja :) taka delikatna.
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie dobrane, sweterek przecudowny. Szczególnie z tym wycięciem z tyłu. :)
    Pozdrawiam i zapraszam na giveaway, gdzie można wygrać słodką biżuterię. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aleee śliczne zdjęcia ! :)
    Zapraszam do mnie !
    http://olkaaaax33.blogspot.com
    + Obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja :) Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten sweterek - genialny ! :)
    + obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie byłyby lepsze w kolorze pastelowym, ale tak też jest całkiem ok. ;)

    Obserwuję i zapraszam do obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia ! Super stylizacja :) Dziękuję za komentarz na blogu ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. super stylizacja takie lubie;))

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.