2012/08/22

Dress !

Witajcie Kochani. 
W dzisiejszym outficie jestem ubrana trochę mrocznie, ale i tęczowo^^. Do czarnej, luźnej sukienki dobrałam czarno-srebrne dodatki: torebka, kolczyki , okulary, bransoletka i pierścionki.
Żeby nie było za smutno postanowiłam ubrać kolorowe szpilki na platformie ;). Co myślicie o tym zestawie? 






 Wakacje się kończą a ja dopiero kilka dni temu zabrałam się za siebie^^. Od 18 sierpnia jeżdżę na wycieczki rowerowe po mojej okolicy. Co drugi dzień gdzieś jadę (oczywiście nie sama). Przebyłam już dwie trasy jedna liczyła 24 km , a druga 25,5 lecz trzeba było jeszcze wrócić z tej trasy więc pokonałam jednego dnia ponad 50 km. Dzisiaj, jeśli pogoda się poprawi oczywiście też gdzieś wyruszymy. 3majcie się cieplutko :*. 


 xoxoxo:*

15 komentarzy:

  1. bombowy zestaw;) buty ozywiaja calosc;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ty super wyglądasz !!!!! Sukienka jest super !! Pozdrawiam Zakręcona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw :) i buty są super! <3
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest śliczna, jednak akurat do mnie buty nie przemawiają. Wybrałabym coś delikatniejszego :))

    Pozdrawiam, O.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne buty :) Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcale nie mroczno. Bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. buty!!!!!chce!
    cudowne
    pozdrawiam i zapraszam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielkie dzięki za komentarz :)
    +ŚWIETNE BUTY!!!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.