2012/08/12

Okaż serce, przygarnij mnie do domu!

Hejka. Mam dla Was dzisiaj małą fotorelację z środowego wyjazdu do schroniska dla zwierząt. Towarzyszyła mi moja koleżanka - Aga.

Schronisko znajduje się w małej wiosce oddalonej od naszego miejsca zamieszkania jakieś 10 km. Musiałyśmy jechać rowerami ponieważ autobus do Henrykowa jeździ tylko 2 razy dziennie. Wyjechałyśmy o 12, a na miejscu byłyśmy pół godziny później. Gdy przekraczałyśmy progi schroniska było słychać głośne szczekanie psiaków i wesołe merdanie ogonkami. Po terenie schroniska oprowadziła nas ciocia Agi. W schronisku na dzień dzisiejszy znajduje się ok. 75 psów i 10 kotów. Wszystkim małym i dużym słodziakom porobiłam zdjęcia, niektóre niebawem zostaną umieszczone na stronie schroniska w Henrykowie. A ja na blogu pokażę Wam zdjęcia, które potrafią sprawić, że łza się w oku kręci.



Jest twoim przyjacielem, partnerem, obrońcą, twoim psem. Jesteś jego życiem, miłością, przewodnikiem. Będzie twój, wierny i oddany do ostatniego uderzenia serca. Winien mu jesteś zasłużyć na to oddanie .


Ratując jednego psa, nie zmienimy świata...ale świat zmieni się dla tego jednego psa.


Kto jest okrutny w stosunku do zwierząt, ten nie może być dobrym człowiekiem. -  Artur Schopenhauer



Będąc w schronisku od razu oświadczyłam, że zostanę wolontariuszką. Niestety muszę czekać jeszcze 2 lata, wolontariuszem można zostać tylko wtedy gdy ma się skończone 18 lat. Jednak uważam, że warto czekać.

xoxoxo :*

14 komentarzy:

  1. Śliczne te zwierzaczki , szkoda że nie mają domu :C

    zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam schronisko daleko, żeby dojeżdżać tam do pracy :( ale gdy kiedyś byłam wyłam jak bóbr, okropny widok, chciałabym im wszystkim pomóc. Kiedyś napewno wezmę pieska stamtąd...

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog zapraszam do mnie :) www.pinkcakepink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda mi tych piesków : (
    Ale są bardzo śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miły komentarz na moim blogu :* Muszę Ci powiedzieć, że masz świetnego bloga! *.*

    PS. Jestem twoją obserwatorką i liczę na to samo ;*
    www.DziewczynawNerdach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejkuu, jakie słodkie ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Mojego pieska przygarnęłam ze schroniska :) Chetnie wzięłabym jeszcze jednego ale niestety nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zwierzątka,szkoda,że takie samotne są.
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie mnie wzruszają takie zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam psiaki, są słodkie!

    Dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham zwierzęta :3 fajne zdjęcia :)

    Zapraszam do zadania mi pytań
    www.fashioncarolinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również muszę się wybrac do mojego shcorniska :33

    OdpowiedzUsuń
  13. Biedne zwierzaki... Kiedyś na pewno wezmę ze schroniska pieska, lub kotka. Albo i oba. :)
    Dzięki za komentarz u mnie i zapraszam ponownie.
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.