2012/08/08

Outfit !

Stylizacja na dzisiaj - w głównej roli luźna, jedwabna bluzka z cekinowym napisem, bardzo podoba mi się motyw ćwieków, cekinów, jetów, perełek na koszulkach i jak wiadomo jest 'ogromny' szał na tego typu trend. Bluzka została niedawno 'upolowana' w Stradivariusie za niewielką kwotę. Dobrałam do niej czerwone spodenki i niezawodne oraz bardzo wygodne buty na koturnie. Brakowało mi czegoś 'świecącego' i postanowiłam założyć bransoletkę i pierścionki z metalicznym połyskiem, które bardzo dobrze pasowały do mojego stroju. Myślę, że jest to dobry outfit na przejażdżkę rowerową czy na wypad z przyjaciółmi do pobliskiej knajpki ;).






 bluzka - Stradivarius
szorty - Stradivarius
torebka - C&A
pierścionki, bransoletka, buty - H&M

Dzisiaj z Agą postanowiłyśmy pierwszy raz odwiedzić schronisko dla zwierząt.... Kochamy psy więc wiedziałyśmy, że na pewno się wzruszymy, oczywiście tak było. Postaram się w piątek dodać fotorelację o tych Kochanych bezbronnych zwierzaczkach :*

 
xoxoxo <3

22 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz ! ♥ ale roowerek :** spodenki śliczne :** zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na bardzo wygodne :)
    świetne buty . Pięknie wyglądasz ! :*

    Zapraszam do siebie ;)
    Obserwuje .

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie bluzki, a zdjęcia na rowerku wyszły cudownie *.*
    zapraszam do mnie, a jeśli ci się spodoba również zapraszam do obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś cudowna ;3
    Proszę zajrzyj do mnie zaoberwuj skomentuj ja zrobię to samo ! ♥ www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja :)
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna stylizacja:) fajny blog - obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, śliczne buciki :) Zapraszam do siebie i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super spodenki!No i boski rower <3
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny secik, super koturny i rowerek <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie to wszystko wygląda!:) pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka jesteś ładna. :o ;*
    A blog świetny. ;) Obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. moją uwagę zwrócił oczywiście rower! bardzo fajny, myślę ostatnio o sprawieniu sobie podobnego. dodaję Ci do obserwowanych i liczę na to samo. pozdrawiam! :)

    http://wprawkidokrakowskiejawangardy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.