2012/08/23

Poznań - Stary Rynek !

Siemanko :*
Wczoraj otrzymałam propozycję wyjazdu do Poznania. Wszystko super, tylko, że nie wiedziałam, że jedziemy następnego dnia czyli dziś ;o. Jednak strasznie się ucieszyłam. Towarzystwa dotrzymywała mi Aga;). Pociąg miałyśmy o 06.15 mimo tak wczesnej pory dałyśmy radę i o dziwo zdążyłyśmy w porę dobiec na peron^^. W Poznaniu nie bywam często, więc nie za bardzo wiem jak mam dojść do upragnionego celu, ale wraz z Agą dałyśmy radę najpierw postanowiłyśmy pójść do Starego Browaru. Zapomniałyśmy o tym, że wszystkie sklepy są jeszcze zamknięte.... Więc wyszłyśmy na zewnątrz i powędrowałyśmy deptakiem, który Nas doprowadził na piękny i magiczny Stary Rynek....




 Zdjęcie pt. "Polecam jabłko, a raczej ogryzek" ;dd.




Figura św. Jana Nepomucena / Ratusz / Pręgierz

Czekajcie na resztę zdjęć z Poznania, ja lecę się spakować, bo jutro wyjeżdżam w góry chyba już na ostatni wyjazd wakacyjny - Świeradów Zdrój Welcome.

xoxoxo:*

16 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia ! ;D

    Zapraszam do mnie : http://przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłyście jechać jakimś późniejszym pociągiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spontaniczne wyjazdy są najlepsze ;> Świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne fotki, miłego wypoczynku :D

    OdpowiedzUsuń
  6. radziłabym ci wylaczyc weryfikacje obrazkowa przy dodawaniu komentarzy bo to bardzo utrudnia sprawe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym, ale nie wiem jak :)

      Usuń
    2. jak się zalogujesz to masz to w USTAWIENIA
      potem Posty i komentarze
      i potem jest taka opcja - Włącz weryfikację obrazkowa/wylacz
      zaznaczasz zeby byla wylaczona :)

      Usuń
    3. Udało się! Dziękuję :)

      Usuń
  7. Jest taka aplikacja przez facebooka dzięki której można wysyłać pocztówki ze swoimi zdjęciami za darmo, ale dziś wchodziłam to można wysłać tylko znajomym z facebooka -.-

    OdpowiedzUsuń
  8. Również obserwuję! ;)
    Piękne zdjęcia,bardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia :) Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Poznań, więc bardzo Ci zazdroszczę tego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.