2012/08/05

Shopping ♥

Zauważyłam, że w sklepach  zaczęło przybywać cieplejszych ubrań, co oznacza, że letnie tanieją ;).
W galeriach są liczne wyprzedaże i naprawdę warto wybrać coś dla siebie, można wiele nowych ciuchów zyskać i nic nie przepłacić....

Wiec stwierdziłam: 'Dlaczego nie', natychmiast wyruszyłam z Agą do galerii i wróciłam bardzo zadowolona^^. Ku moim oczom ukazało się  wiele ciekawych ciuszków, wiadomo jednak, że nie jestem ich w stanie wszystkich kupić. Do mojej szafy trafiły wczoraj: bluzka z nadrukiem ( x2 ), sukienka, następna bluzka, buty -  bo ich nigdy nie za wiele. To nic! Te rzeczy nigdy mi się nie znudzą. Wszystkie poniższe ubrania udało mi się kupić po bardzo korzystnej cenie, niektóre otrzymałam za darmo^^....


 bluzka - New yorker, buty - Reebok, bluzka - New Yorker

sukienka - no name, bluzka - Stradivrius

 Żegnam Was, lecę na spotkanie z Martyną :*.

XoXo

27 komentarzy:

  1. fajne koszulki ;3
    zapraszam:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. niezłe nabytki :d +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. no koszulka z mufina wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza bluzeczka po lewej chyba najbardziej przypadła mi do gustu. Ogólnie super zakupy! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za Odwiedzinki <3
    Biała bluzka i różowa z muffinką <3
    www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też muszę wybrać się na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę skoczyć na jakąś wyprzedaż. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne bluzeczki;) Pozdrawiam Aga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne butki :)
    Chyba też się wybiorę na małe zakupy xD

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chcę tą koszulkę z babeczką!!!:D zapraszam na biżuteryjne słodkości:D

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko fajne :d.
    Mogę spytać ile dałaś za buty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. była przecena 50%, zapłaciłam za nie 129zł ;)

      Usuń
  12. Mam tą bluzkę z babeczką ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojj przeceny już się powoli kończą:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne ciuszki, sukienka jest cudna :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Biała bluzka <3

    zapraszam do siebie , do obserwacjii .
    ja juz obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepraszam za błąd , ale teraz juz obserwuje ; )

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.