2012/08/18

Short ;-)

Witam Was :*
Kilka dni temu zakupiłam sobie w sh spodnie ( rzadko kupuję w tego typu sklepach, ale ostatnio mnie do siebie przekonały ). Wydałam na nie chyba 5 zł, przycięłam je własnoręcznie i przy pomocy mojej babci przyszyłam koronkę. Jest to jedna z pierwszych moich przeróbek, ale uważam, że nie wyszło tak źle, a Wy co sądzicie o tych spodenkach? Założyłam do nich jeszcze zwyczajną białą bluzkę i czarne baleriny.





 Jutro wyjeżdżam na całodniową wycieczkę rowerową... i tak co drugi dzień, mam nadzieję, że wytrwam. 3-majcie za mnie kciuki za mnie ;-).



xoxoxo.

21 komentarzy:

  1. Genialnie Ci wyszły te spodenki ! :)
    Życzę wytrwałości na wycieczce rowerowej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przerabiam głównie w Picasa zdjęcia ;)
    Wow,świetna stylizacja! Czy my się obserwujemy? ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę wyszły Ci ślicznie te szorty :) Motyw koronki jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham cie barzo moje milosciii :*

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie :D
    Proszę zajrzyj do mnie , zaobserwuj ja się oddzwięcze ♥ ♥ www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ci wyszły te spodenki!
    Ja bym chciała w końcu w sh trafić na spodnie z podwyższonym stanem, ale jak do tej pory mi się nie udało. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Super spodenki. Wyglądasz genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne spodenki ^^
    Każda babcia to najlepsza krawcowa ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ślicznie wyglądasz w tych spodenkach ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne spodenki!:)

    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie to wyszło :) Ja chcę, żeby moja babcia nauczyła mnie nieco obsługi maszyny do szycia, żeby samej sobie w przyszłości przerabiać ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bożę czy ty musisz być taka ładna :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodenki wyszły super ;). Jesteś śliczna ;DD

    zapraszam serdecznie ;)
    www.serafiel-nails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.