2012/08/30

Świeradów Zdrój :*

Hejo ! ( Długi post ) ;)
W poniedziałek wróciłam z tytułowego Świeradowa xd. Rzadko bywam w górach, więc byłam zachwycona tymi pięknymi widokami. Południe Polski odwiedziłam zaledwie 3 razy w swoim życiu.

Wyjechałam w piątek o godzinie 15, a na miejsce dotarłam 3 godziny później. Mimo dość późnej godziny ruszyliśmy jeszcze na spacer pozwiedzać okolicę.... i wróciliśmy ok.23.

Nastała sobota. Po śniadaniu wybraliśmy się na wyciąg, którego się bałam, bo pierwszy raz w życiu miałam okazję nim jechać. Jednak bardziej się go bała moja mama.... Wjechaliśmy na Stóg Izerski, na wysokość 1107m n.p.m. Później zjedliśmy pyszny koktajl i pograliśmy w golfa. W między czasie zjedliśmy przepyszny obiad O godzinie 16 poszłam wraz ze znajomymi na Lato z Radiem, w którym gościnnie wystąpił zespół Enej i piosenkarka, Maryla Rodowicz. Pod koniec koncertów zaczął strasznie padać deszcz. Wydawało mi się, że ten dzień trwał przynajmniej 24 godziny ;oo.

W Niedzielę wybraliśmy się do Szklarskiej Poręby, zobaczyłam: Zakręt Śmierci, Muzeum Minerologiczne i wiele innych ciekawych atrakcji. W poniedziałek rano wyruszyliśmy do naszych domów :).















P.S. Niebawem pojawią się zdjęcia z koncertów^^
xoxoxo:*

14 komentarzy:

  1. Super widoki :)
    Zazdroszczę podróży, bo sama uwielbiam podróżować ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne widoki :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tu mam 15 minut drogi do Świeradowa :) Ale wolę szklarską :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się Twój blog :)
    pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, niezłe widoki miałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądasz, jaka zadowolona;) Piękne widoki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia ! ;)
    i fajnie spędziłaś czas ;p
    ja też idę do liceum ale tak się ogl cała szkoła nazywa xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czy się powtarzam, ale włosy masz cudowne ;-)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.