2012/08/03

Trip to the village !

Wakacje, letnie wycieczki, poranne wyprawy wszystkie te czynniki złożyły się na to, że kilka dni mnie tutaj nie było, ponieważ postanowiłam wyjechać do babci, na wieś ;). Chciałam na kilka dni odciąć się od 'miejskiego życia', od internetu. W tej małej wiosce, w której przebywałam 3 dni nie da się nudzić. Co prawda nie ma tam 'wielkich' galerii, kin i innych atrakcji miejskich, mimo to jest co robić. Całe trzy dni spędziłam na dworze. Raz na rowerze, a innym razem pieszo, odwiedziłam też pobliskie jezioro, oczywiście rowerem. Właśnie sobie uświadomiłam, że w ciągu tych kilku dni przejechałam ok.60km ;oo. Oczywiście efektem ubocznym tak dużego wysiłku była kapiąca ciurkiem krew z nosa. 










Ulubiona ♥
  Przy­jaźń poz­naję po tym, że nic nie może jej za­wieść, a praw­dziwą miłość po tym, że nic nie może jej zniszczyć. 
XoXo :*

14 komentarzy:

  1. bardzo ladna zawsze moja milosc :* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, nie ma nic lepszego niż wieś latem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham aktywne wakacjie !!! Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawaim Zakręcona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam -----> http://xdmycolorfulthoughtsxd.blogspot.com/

    +Super fotkii ; *

    OdpowiedzUsuń
  5. Śuper fotki ^^ inspirują xD i uwielbiam tę piosenkę FloRidy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście robiłam je w programie Photo Scape :) ale wystarczy wpisać w google pytanie "w jakim programie stworzyć gifa" :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :d
    też mam babcie na wsi, uwielbiałam do niej jeździć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne te zdjęcia na bieżni :) i kocham tą piosenkę ;3 !

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne te zdjęcia! obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia! dobrze się je ogląda<3

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.