2012/08/28

Wróciłam - Poznań Party 2 !

Hejka. Wczoraj wieczorem wróciłam z ostatnich wakacji w tym roku. W środę/czwartek postaram się dodać fotorelację jak mi minęły te wspaniale spędzone 3 dni. Tymczasem dodaję resztę zdjęć z Poznania, ze Starego Browaru. Strasznie mnie zadziwił, a zarazem zaciekawił Park Dąbrowskiego otaczający galerię. Mucha, mrówki, modliszka, biedronka - czego w nim nie ma. Jednak te owady nie chowają się w trawie a wystają - ponad nasze głowy. Teraz zmykam do ciepłego łóżka oglądać filmy z A. :*. Może macie jakieś ulubione, warte polecenia komedie romantyczne lub horrory ?






bluzka - New Yorker / spodnie - Stradivarius / pasek - Top Secret / torebka - no name / buty - Reebok / okulary - H&M

xoxoxo.

18 komentarzy:

  1. Supcio zdjęcia ;)
    Pozdrawiam Zakręcona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia. Bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna zdjęcia i ty oczywiście też ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia ;*
    podoba mi się czcionka na blogu i jego styl ;D


    Zapraszam do mnie: moda-me-gusta.blogspot.com.

    Nowy post- zakończenie trasy Lata z Radiem cz.1.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jesteś *.*
    obserwuje i licze na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. polecam księżniczka i żołnierz może to nie komedia, ale za to bardzo romantyczny film :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja nie lubię tych owadów przy Starym Browarze, brrr...

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.