2012/09/05

Goodbye Holiday !

Buenas tardes;)
Wakacje już niestety za nami, zostały tylko wspomnienia i długie wyczekiwanie na kolejne kilka wolnych dni. Zaczęłam naukę w II Liceum Ogólnokształcącym w Lesznie. Z dnia na dzień mam coraz więcej nauki, lecz postanowiłam uczyć się 'z lekcji na lekcję', zobaczymy co z tego wyjdzie.... Zdecydowałam, że potrzebuję jakieś nowości i zaczęłam uczyć się języka, hiszpańskiego. Tymczasem lecę uczyć się nowych słówek, strasznie mi się spodobał ten język;). 3majcie kciuki, żeby mój zapał nie był słomiany.

Bułgaria - Turcja
holiday cake / summer pool / Nessebar / me and my boyfriend / clothes shop / beautiful house / lantern / I' am in Nessebar / Blue Mosque in Istambuł / me and my love / swimming with friends / ship on the Bosfor / sand castle / fresh orange / flowers / me
Adios :*

12 komentarzy:

  1. kocham cie bardzoo moja miloscii <3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny mix zdjęć.!
    życzę powodzenia w nauce nowego języka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia są cudowne ! ;*
    powodzenia w nauce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaj... Aż chce się jeszcze wakacji! ;) Świetne zdjęcia ;)

    http://www.nitkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Buenas tardes:) buenos jest tylko dias ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. trzymamy kciuki <3
    Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

  7. Me piace Molto Tuo blog se ti va Passa Dal mio :)

    http://couturetrend.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/couturetrend1

    Oltre al Mondo della moda, ci occuperemo di vari Argomenti sono: La Bellezza, l'architettura, l'arredamento, la cultura pop, di viaggio, i Luoghi, le Persone e il cibo. Vi Aspetto .. Bacii

    OdpowiedzUsuń
  8. jestes bardzo fotogeniczna
    pozdrawiam
    http://thirtiesinthecity.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. jeny ale Ty jesteś śliczna ;o;)
    świetne zdjęcia ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.