2012/10/18

Bowling! I ♥ it.

Dzisiaj z klasą byłam na kręgielni i mam nawet kilka zdjęć z tego wypadu :). W sumie to nie z całą klasą tylko z dziewczętami z klasy. Mamy bardzo miłą Panią od wf, która nam próbuje miło urozmaicać każdy wf.... W sobotę najprawdopodobniej wybiorę się na zdjęcia, więc w najbliższym czasie możecie się spodziewać jakiś nowości....


W środę miałam w szkole bardzo interesującą lekcję.... Mianowicie była to lekcja chemii doświadczalnej♥! Jestem trochę zaskoczona ponieważ w gimnazjum nigdy nie robiliśmy doświadczeń;o. Badaliśmy zabarwienie różnych substancji w kwasie, wodzie i zasadzie. Można powiedzieć, że to taka 'zabawa w kolorki'. Zobaczcie co nam wyszło....

Jeśli masz chęć lub pomysł na nawiązanie współpracy ze mną, to możesz mnie 'znaleźć' pod takim adresem: maharet13@o2.pl
(Jestem otwarta na wszelkie propozycje:*)
xoxo:*

24 komentarze:

  1. kręgleee ^^ zapraszam do mnie na nowości :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tego typu doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy ja ostatnio bylam na kreglach O.O chyba rok temu. jej jak fajnie ci ;x
    sesyjka *.*

    http://wskrzeszonaprzezsmierc.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się wybrać na kręgle ze znajomymi bo już chyba zapomniałam jak sie w to gra

    OdpowiedzUsuń
  5. To fajną masz nauczycielkę od wf :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dawno nie byłam na kręglach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie tu u ciebie :D obserwujemy? buziak

    OdpowiedzUsuń
  8. cool photos! would you like to follow each other in gfc? let me know! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze w życiu nie gralam w kregle haha :D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie byłam nigdy w kręgielni:c
    Lubię doświadczenia na chemii♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Musiałyście się świetnie bawić :)).

    P.S. Jeśli masz ochotę zapraszam Cię na wciąż trwający konkurs, w którym do zgarnięcia jest Stylowy Naszyjnik Vintage! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog : )
    śliczna jesteś *.*
    Obserwuje i licze na to samo z twojej strony : )
    my-secret-dreamx3.blogspot.com
    <333

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you for the comment! You have a nice blog as well!

    Please stop by anytime. Also, would you like to follow each other? I'll follow back of course! :)

    -Kim
    www.KimKardashnguyen.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś bardzo ładna :) fajny blog ;> zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny blog! Obserwuję, tylko mam zablokowaną widoczność obserwowanych witryn. Liczę, że Ty również zrobisz to samo na moim blogu, na którego Cię serdecznie zapraszam;

    by-klaudia.blogspot.com

    xoxo. Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  16. studiowałam chemie fajna sparwa ! Zapraszam po zgarniecie pięknej biżuterii u nas na blogu !!<3

    OdpowiedzUsuń
  17. jak ja dawno nie byłam na kręgielni :) ...

    OdpowiedzUsuń
  18. omomom zajebisty blog !
    cholernie podobają mi się Twoje zdjęcia i żałuję że dopiero teraz tu trafiłam : <
    no ale cóż, obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.