2012/10/20

Colorful autumn post!

Hej Kochani!
Wczoraj byłam na małej sesji zdjęciowej.... Było tak ciepło, że założyłam krótką bluzkę ;o. Taka ciepła, letnia jesień jest wspaniała, widząc za oknem 'pełno' kolorowych liści, aż chce się wyjść na zewnątrz;).... 
Na  spacerowo-sesyjny dzień postanowiłam ubrać niebieskie spodnie oraz 'firankową' bluzkę. Do outfitu postanowiłam dobrać brązowe dodatki, które są bardzo modne w tym sezonie ^^.




Jeśli masz chęć lub pomysł na nawiązanie współpracy ze mną, to możesz mnie 'znaleźć' pod takim adresem: maharet13@o2.pl
(Jestem otwarta na wszelkie propozycje:*) 
xoxo:*

20 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie, że jest taka pogoda! Ale podobno już niedługo ma zacząć znowu padać :(

    Śliczna bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. taka jesień to ja rozumiem <3 no i super wyglądasz ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się ta bluzeczka ;) Genialna <3

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz ! ;) + masz fajnego bloga , obserwujemy ? :*

    OdpowiedzUsuń
  5. slicznie wyglądasz :)

    zazdroszcze rówwnież chciałabym tam mieć :)


    kaaajaplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Thats so lovely!

    Inspiring blog do you have here.

    we can follow each other if you want.
    (via gfc, bloglovin, facebook).

    Lots of kisses,

    Nico

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi si podoba jak wygladasz na 3cim zdjeciu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas na Śląsku też była gorąca jesień... do dziś.
    Ale bluzeczka fenomenalna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje mocno, może zaobserwujmy się wzajemnie :) ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ur photographer did a great job by catching the best angles of u. Beautiful. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę pogody ; l u mnie zimno i ponuro : /

    OdpowiedzUsuń
  12. Love your lace top
    I'm following you now
    Hope you can follow back!

    April
    http://freakdelafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przypominasz mi całkiem Blake Lively. ;]

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.