2012/10/10

EDX feat. John Williams - Give It Up For Love

Buenas noches :)
Ale nam się pogoda zepsuła;c. Z dnia na dzień zimniej brrr. Tydzień temu byłam na zdjęciach, ale dopiero dziś znalazłam chwilkę na ich opublikowanie. Wyszłyśmy dość późno i dlatego jakość jest, jaka jest... Nie dość, że jak już wracałyśmy to było strasznie ciemno to jeszcze nam skostniały ręce od ciągłego trzymania aparatu...




 bluzka - Stradivarius / bolerko - no name / kurtka - Butik / spodnie, torba - House / 
buty - Deichmann

Dzisiaj nie poszłam do szkoły, bo nauczycielka wytypowała mnie na spotkanie 'Młodzieżowych liderów zdrowia'. Oczywiście się ucieszyłam, bo kto by nie był szczęśliwy z 'dnia bez szkoły'^^. Teraz lecę do 'kochanej' fizysi ;c



xoxo


9 komentarzy:

  1. do nauki, a nie posty na bloga dodaje!:D -M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka !!!! Cudo... Zdjęcia wyszły fenomenalnie.
    Pozdrawiam Zakręcona :)
    zakrecona-gaba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fizyka, brr. Współczuje ;d na szczęście ja pożegnałam się z nią w zeszłym roku ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już mam dosyć tego zimna ;)
    Śliczne zdjęcia :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oddawaj mi spodnie ! :D <3 i torebke ;x
    huhuuhu , nie isc do szkoly - TO JEST TO.

    http://wskrzeszonaprzezsmierc.blogspot.com/
    zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. hahah ja tez zawsze cieszylam sie i zglaszlam do wszystkich dni wolnych hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  7. przedostatnie zdjęcie ma klimat! ;*

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.