2012/10/12

Good day ♥

Witam Was;)

Dzisiaj znalazłam trochę czasu, a nawet więcej na sesję z moją koleżanką, którą zarazem udało mi się namówić do prowadzenia bloga, bo dlaczego nie spróbować? Ja prowadzę swojego bloga od ponad roku i nie zamierzam przestać. Więc, życzę Ci Michalino powodzenia!

Dzisiejsza stylizacja wydaje mi się bardziej przystosowana do naszej jesieni, która niestety już nadeszła. Postanowiłam na ciepłe rajstopy założyć zwyczajne shorty, do których dobrałam czarną koszulę, mgiełkę oraz brązową torebkę i buty, które są bardzo wygodne i sprawują się na każdym terenie ^^.





xoxo :*

14 komentarzy:

  1. Śliczna torba ;) Pięknie wyglądasz :>

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne tło *.* strój też fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna scenografia i wy :)
    Pozdrawiam Zakręcona :)
    zakrecona-gaba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog :) dodaje do obserwowanych :)

    i zapraszam do nas :) http://infinitely16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko świetnie zgrane:) Razem prezentuje się fantastycznie:)
    Jeśli bedziesz miała chwilkę to zapraszam do siebie http://odysejamodowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wygladasz genialnie ;D fjane polaczenie kosuzli ze spodenkami :

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne to ostatnie zdjęcie;)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.