2012/11/17

España ♥

Hej Kochani :)
Przepraszam, że szybciej nie zdążyłam dodać zdjęć z mojego wyjazdu, ale musiałam nadrobić szkolne zaległości. Dziś znalazłam trochę czasu i jestem. 

Według mnie Hiszpania to jedno z najpiękniejszych państw w Europie. Chciałabym tam zamieszkać, jednak przerażają mnie czasami ich zwyczaje (wszystkie samochody w Hiszpania są poobijane ;o).
W środę po południu wylądowałam w Maladze,  z której samochodem pojechaliśmy do Grenady. Po drodze widziałam  śliczne i niepowtarzalne widoki oraz miejsca. Zwiedziłam m. in. słynny zespół pałaców (Alhambra), domy w skale (Guadix) oraz różne zamki ;d ....











 Na szczęście nie musiałam jeść 'przepysznych' krewetek i innych przysmaków.

 Z Kochaną Werką :) 

+ w poniedziałek postaram się dodać zdjęcia ze ślubu

xoxo :*

21 komentarzy:

  1. Ale szczęściara :D Ja byłam w Hiszpanii 2 razy, za każdym razem po jednym dniu w krótkich odstępach czasowych. Ponieważ mieszkaliśmy we Francji niedaleko granicy. Więc jak nie było za bardzo co robić to wybieraliśmy się do Hiszpanii :D Ale chętnie jeszcze tam wrócę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ci zazdroszczę ♥
    uwielbiam Hiszpanię, jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne masz spodnie, a widoki cudne ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm a co za pyszności tam są ;)
    czekam na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak pięknie :) nawet w deszczowy dzień!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne widoki :)
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia :)
    też nie lubię krewetek ;p
    obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  8. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    krewetki są bleee, ale Hiszpanii ZAZDROSZCZĘ!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie ładne zdjęcia..:)
    Obserwuje.:D

    OdpowiedzUsuń
  10. ahh tylko pozazdrościć podróży :)
    dziękuję bardzo i zapraszam do siebie częściej <3

    OdpowiedzUsuń
  11. przecież krewetki są pyszne! :) super widoki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Aww..;3 marzy mi się taka podróż ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedź:
    Wejdź na ten link i tam chyba jest wmiarę dobrze wytłumaczone :P
    http://modeldrink.blogspot.com/2012/11/liebster-award.html#more

    OdpowiedzUsuń
  14. These pictures are lovely, everything looks amazing; I so want to go on a vacation after seeing these pictures, I bet you had a great time and you look so beautiful, glowing really! Your have a lovely blog by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.