2012/11/22

Maraton filmowy !

Hola ! Niecały tydzień temu, z piątku na sobotę odbyła się w mojej szkole noc filmowa. Przyszło bardzo dużo osób. Zaczęliśmy o 18.00. Około godziny 21 niektórzy postanowili sobie zrobić 'imprezę alkoholową'.... Na szczęście nauczyciele postanowili 'wyciągnąć konsekwencje' tylko od kilku osób, a ekranizacja została odtworzona. Wyświetlono 4 filmy, z których nie widziałam żadnego. Pierwsze dwa przegadałam, a kolejne chyba przespałam ;D. Ok. godziny 12 'przyjechały' zamówione wcześniej pizze. Po jedzeniu został puszczony ,,Projekt x" oraz ,,Egzorcyzmy Dorothy Mills". Oby dwa filmy przespałam. Na pobudkę (5.20) zostały puszczone piosenki : ,,Gangnam style" i ,,Ona tańczy dla mnie". Uwielbiam te piosenki!





 ,,Gangnam style" ? ;D

xoxo :*

23 komentarze:

  1. Dzisiaj Martyna opowiadała jaki był hardcore :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. dlaczego na każdym zdjęciu wyglądam jak zajarany zbyszek? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby imprezka? Godzina 21, sala 8a ;D

      Usuń
  3. Ale dużo osób, w gimbazie jak chodziłam na noce filmowe był nas ok 10 :D Szkoda że teraz w LO takich nie ma....
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jej jak fajnie ja nigdy nie miałam takich maratonów w szkole :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł z takim maratonem! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm niektóre z tych zdjęć widziałam już na pewnym blogu hehe :D.
    Gangnam style... jedna z najbardziej wpadających w ucho i najgłubszych piosenek jakie słyszałam ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. O cześć koleżanko Mademoiselle Michelle. :* hahaha :D
    dajcie mi ten maraton! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uwielbiam te piosenki. To mieliście bardzo fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. musiało być fajnie :D U mnie w szkole ma się niedługo taki odbyć :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. pewnie było świetnie, zazdroszczę ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. noc filmowa? ekstra <3
    mmm pizza z Da Grasso :D
    zapraszam na alexislands.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie swietny pomysl ;)
    tez tak chce ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę takiej fajnej nocki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. mniam :D
    Proszę zajrzyj do mnie , zaobserwuj ja zrobię to samo ♥ To dla mnie ważne!!!! ♥♥
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie musiało być zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.