2012/11/19

Mi prima ....

Hejka !
Tak jak obiecałam mam dla Was dziś zdjęcia z hiszpańskiego wesela. zostałam zaproszona na ślub kuzynki i 'poleciałam'....

Wesele w Hiszpanii jest trochę inaczej obchodzone niż w Polsce. Ceremonia odbywa się później niż w Polsce, natomiast trwa do godzin rannych. Niespodzianką 'dla młodych' był pokaz ich zdjęć sprzed lat ( słodkie maludy ;D). W czasie wesela para młoda dostaje zabawne prezenty, niekoniecznie praktyczne, ale jest z nich zawsze dużo śmiechy. O ile mi wiadomo w Polsce nie ma takiego zwyczaju, hmm? Podczas wesela mi prima wraz z mężem zatańczyła walca....

Atmosfera była bardzo sympatyczna i rodzinna, nawet język nie stanowił przeszkody ;)















xoxo:*

26 komentarzy:

  1. Hiszpańskie wesela a jednak różni z trochę od Polskiego :) Piękne widoki miałaś , ciekawy blog obserwujemy:)??
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo bym chciała być na takim weselu, a nawet nigdy nie byłam na Polskim :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Aj na takim weselu to też bym chciała być :) Pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. You look really beautiful in these photos!
    Come back soon to visit my: fashion blog!
    Vivi clothes giveaway!!

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze! Pięknie zdjęcia, ślicznie wyglądałaś:) Język podszkolony?:D

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia !
    zazdroszczę ci urody *-*
    mam takie pytanie: uczysz się języka hiszpańskiego ? :D
    pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, od września zaczęłam się uczyć:)

      Usuń
  7. Wesele w Hiszpanii, super sprawa!. Niestety nigdy nie miałam okazji być na żadnej tego typu imprezie za granicą.

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie miałam okazji być na weselu za granicą ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję i liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę pobytu w Hiszpanii, do tego jeszcze mieć tam rodzinę:) fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie wyglądałaś, świetna sukienka :D zazdroszczę Ci, bo moim marzeniem jest polecieć do Hiszpanii, być może polecę z chłopakiem w wakacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko cudowne, a ostatnie zdjęcie i te serduszka.. ahh cudo! <3
    zapraszam do mnie w wolnej chwili, może poobserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka ty łada ;o :D śliczna sukieneczka i bardzo ładne zdjęcia ;)) zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  14. ale slicznie wygladasz;]
    zapraszam do siebie :):* obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.