2012/11/05

Travel to Spain !

Hejka !


W najbliższą środę wyjeżdżam do Hiszpanii, więc myślę, że jest to mój ostatni post przed wyjazdem. Strasznie się cieszę, ponieważ zobaczę się wreszcie z moją kuzynką, do której zostałam zaproszona na ślub, a jednocześnie będę mogła się oderwać od rzeczywistości. Szkoła już zdążyła mnie zmęczyć^^ więc jest mi ten wyjazd strasznie na rękę. Co prawda będę miała dużo odpisywania, ale tym się zajmę później.... Co do wyjazdu to będziemy podróżować samolotem.... z lekka się boję.




11 komentarzy:

  1. "szkoła już zdążyła mnie zmęczyć"? beez przesady. xd :D
    udanego wyjazdu! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie bój się ! Samolot to najbezpieczniejszy środek transportu :D I życzę miłego wyjazdu ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wyjazdu!:)

    Zapraszam Cię na mojego nowego bloga: http://mell-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ci zazdroszczę :D
    miłego wyjazdu ! i rób dużo dużo fotek <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę, nie będziesz miała tej brzydkiej polskiej pogody :P

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju nie mogę patrzeć! jakie drinki ile słońca aaaaaaaaaa!!!
    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęściara !
    Zamieściłam na moim blogu w slajdzie odnośnik do Twojego bloga !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze w poniedziałki wracam przed 14 wiec jest okej ;) . Dziękuje!

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.