2012/12/02

1 grudnia Światowy Dzień AIDS

Cześć Kochani !

W piątek nasza klasa z okazji Światowego Dnia AIDS wystawiła mały, okolicznościowy apel. Był krótki, ale związany z tym ważnym dniem. Mam nadzieję, że wielu z uczniów naszej szkoły zrozumiało przesłanie jakie zawierało nasze przedstawienie. Był to apel tylko dla uczniów pierwszych klas, jednak ich w naszej szkole jest aż 6 wiec zrobiło się trochę tłoczno. Wraz z 3 koleżankami zaangażowałam się w zrobienie kokardek na ten dzień, każdy kto się zjawił na apelu, taką otrzymał. Małe czerwone kokardki są symbolem solidarności z osobami żyjącymi z HIV i AIDS.

Pod koniec dnia trzeba było odstresować swój organizm pysznymi hod dog'ami

xoxo:*

13 komentarzy:

  1. warto pamiętać , o takich rzeczach . i uświadamiać młodzież.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello dear, nice to meet you! I've just found your blog and it's really nice....visit mine and let me know your opinion about my posts, maybe we could follow each other!
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Nie wiedziałam o czymś takim. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia ;)
    dziękuję ;)
    może zechciałabyś polubić mój FanPage?
    http://www.facebook.com/pages/Natalii/135189969967417

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny pomysl z tymi kokardkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Looks like you had a nice day and the idea of the bows are great!

    xx TraN
    http://www.sevenoutfits.blogg.no

    OdpowiedzUsuń
  7. super!

    zapraszam na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze, że szkoła nagłaśnia takie ważne dni i bierzecie w nich udział :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.