2012/12/22

Christmas in my school !

Hej! Święta już tuż, tuż. W szkole już je obchodziliśmy i mama dla Was zdjęcia z wigilii klasowej oraz przedstawienia szkolnego :). Do piątku na pewno pojawi się jeszcze jeden post z życzeniami i może z jakąś świąteczną niespodzianką. Jeśli chodzi o dzisiejszy dzień to odwiedziłam moich dziadków, spotkałam się z przyjaciółmi i kopiłam kilka ostatnich drobnostek pod choinkę. Przed minutką skończyłam piec pierniczki i już się nimi zajadam ♥ . Jak tam u Was wyglądała wigilia klasowa/szkolna?

 
Prezent dla naszej Pani - biografia Messiego oraz płyta  George Michaela, bogaty ten Gwiazdor^^
'Pamiętajcie 4 zdjęcia=4 różne miny hahah' ♥

xoxo:*

27 komentarzy:

  1. ze zdjec wnioskuje ze mieliscie fajne przedstawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej,świetne zdjęcia ! widzę,że wigilia udana ;)
    u mnie wigilia w kl. była bardzo nudna,tak jak i szkolna ... :/
    pierniczki ! <3
    zapraszam do mnie i do zadawania pytań ! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne zdjęcia ;)

    Wesołych Świąt!
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. mm uwielbiam pierniczki :D bardzo fajne zdj z tej Wigilii, moja również się udała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha, fajną mieliście wigilię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za miłe słowa. :)
    Jesteś bardzo ładna! I mam takie same brązowe botki na klocku, jak kilka postów dalej dodałaś w nich zdjęcie. :)
    Chętnie dodałabym Cię do obserwowanych z wzajemnością, co o tym sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
  7. widać, że fajną masz klasę, a prezent dla pani pomysłowy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia ! :D
    U mnie też Wigilia spoko xD

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny prezent dla wychowawczyni ;d pewnie musi nieźle lubić Messiego

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia. Widzę, że przedstawienie dość humorystyczne. A i wychowawczynię musicie mieć niezłą, skoro lubi Messiego. :)
    Pozdrawiam. :)

    _____________________________________________________
    + Korzystając z przedświątecznej atmosfery, może znalazłabyś chwilkę na zagłosowanie w tym konkursie: www.tnij.org/lajkujemy Wystarczy kliknąć 'lubię to'. To bardzo dla mnie ważne. :) Z góry dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śmieszny gif, mniam Mandarynki, oo.. ciasteczko, mmm.. <3
    Świetny blog! Taki klimat, ah, świetny wygląd i genialne notki :D

    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne zdjęcia :)
    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz fajną szkołe :> Moja wigilia jak najbardziej udana, nie mam na co narzekać:> Obserwuję i liczę na rewanż :>

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :>
    www.filmowe-abecadlo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny post!;)

    Wesołych Świąt:)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.