2012/12/15

Day with Peter !

Hej ! W czwartek zawitał do mnie kot w butach hihi, który zwał się Piotruś ;). Dowiedziałam się, że mojej mamy koleżanka musi coś załatwić, więc zdecydowałam, że chętnie się zaopiekuje małym brzdącem. Niebawem w przedszkolu będą mieć tzw. bal karnawałowy więc mały rozrabiaka przywiózł strój kota w butach. Było kolorowo i wesoło. Oprócz przebierania było jeszcze kilkanaście innych pomysłów na zabawę. Między innymi bawiliśmy się w: 'berka', 'chowanego', obejrzeliśmy 'Madagaskar', i zjedliśmy pyszną kolację :)


Ale ktoś tutaj ma łaskotki hihi.
Przed przyjazdem małego rozrabiaki szukałam moich zabawek sprzed lat.... znalazłam 'Pokemon Tazo'. Pamiętacie to wyszukiwanie w chipsach łapkami plastikowych kółeczek? :)
Dzisiaj wybieram się na przedstawienie pt: 'Single i remiksy', więc niebawem może się pojawić jakaś fotorelacja :)

....Życzę Wam smacznego, bo właśnie zajadam spóźnione śniadanie w łóżku....♥

xoxo :*

31 komentarzy:

  1. Madagaskar... mogłabym go oglądać codziennie i nigdy się nie znudzi haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. nie, ok. 10-12 osób, nie pamiętam dokładnie:)

      Usuń
  4. Świetnie wygląda w tym przebraniu :) Ja niestety nie mam cierpliwości do dzieci :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing shots! Lovely blog
    lets follow eachother, let me know if you are following me,
    then I will follow you right back.

    Love, Carmen
    www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki brzdąc ;) Macie ślicznego pieska :)


    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na konkurs można wygrać bony na buty 200 i 100 zł, koniec dzis o 24:00 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. e tam ,zawsze można wyczarowac u siebie coś podobnego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. drugie zdjęcie jest świetne - śliczny pies i jeszcze ładniejszy chłopczyk. :)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki uroczy :) Uwielbiam dzieci, a czasami ich słowa szokują i bawią niewyobrażalnie :)
    Jakie smaczności!

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś nie lubię się opiekować dziećmi :P

    OdpowiedzUsuń
  12. hahaha, jaki słodziak :D jak się patrzy uśmiech na twarz się sam pcha! :D masz też ślicznego pieska♥

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam oglądac takie zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki cudowny piesek! <3
    Ja nie lubię małych dzieci ;p

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.