2012/12/28

Forever !

Siema ludzie !
Z tej strony Glapcia. Malwina właśnie ogląda film a ja ? Ja postanowiłam włamać się jej na bloga i dodać post o naszej przyjaźni a zarazem zrobić jej mam nadzieję, że bardzo miłą niespodziankę. Sama bloga nie mam, dlatego z góry przepraszam za jakiekolwiek niedociągnięcia czy też za to, że mój post może Wam się nie spodobać.
Ja i Malwina poznałyśmy się w szkole 4 lata temu. Najpierw ' cześć ' , później koleżeńskie rozmowy, oraz przyjacielskie spotkania i tak już do dziś. Spotykamy się jak tylko to jest możliwe, śmiejemy się, rozmawiamy, wygłupiamy się, kłócimy się też ale tak samo szybko się godzimy. Mimo, że nie jesteśmy do siebie wcale podobne to i tak się kochamy. :D Mamy po części rożne charaktery ale to i tak nie stoi nam na przeszkodzie do przyjaźni. Przeżyłyśmy już razem myślę, że mogę powiedzieć śmiało - dużo.


Ja z mojej strony dziękuję Ci bardzo kochanie za to, no za to że po prostu J E S T E Ś ! <3
 
07.06.2012 r.




21.07.2012 r.

21.07.2012 r.
21.08.2012 r. 

21.08.2012 r.
19.10.2012 r.

08.12.2012 r.

37 komentarzy:

  1. jak dobrze mieć przyjaciółkę . ; p
    ja mam jedną i to prawdziwe szczęście że jest ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie jest mieć taką przyjaciółkę *.*
    obyście się nigdy nie rozdzieliły !

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze jest mieć taką super przyjaciółkę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze że masz taką przyjaciółkę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. DZIĘKUJĘ CI ZA TAK MIŁE SŁOWA <3 !

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha , super pościk!!

    Obserwuję ! [ i po cichutku liczę na rewanż ..:> ]

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że masz taką przyjaciółkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super foty !
    Pozdrawiam i zapraszam do wspolnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia ;) Wspaniale jest mieć taką przyjaciółkę ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieje, że Malwina ucieszy się na widok posta! Zazdroszczę wam pięknej przyjaźni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Włam na bloga, ale jakże pozytywny! Przyjaźń jest bardzo ważna i naprawdę świetnie jest mieć taką przyjaciółkę :> Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Hobbit: Niezwykła podróż" ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. bo najważniejsze w życiu jest to, aby mieć przyjaciół.:D

    OdpowiedzUsuń
  13. No niezłą niespodziankę musiałaś mieć jak to zobaczyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  14. tylko pozazdrościć takiej przyjaciółki

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie mieć przyjaciółkę której możesz zaufać i powierzyć jej swoje sekrety. Każda dziewczyna powinna mieć taką osobę. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bez przyjaciół świat byłby nudny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie mieć taką psiapsiółę ;D
    ładne zdjęcia : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyjaźń jest w życiu bardzo ważna i trochę zaprzeczę przysłowiu, że przyjaciół poznaje się w biedzie, bo według mnie przyjacielem może być nazwany ktoś kto docenia twój sukces.
    Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. super fotki :D ahh . . . wspomnienia :D

    Zapraszam na bloga Stylówka .

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie mieć taką przyjaciółkę ;>

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy spot. :) <3
    jestem fanką twoich postów! HAHA

    OdpowiedzUsuń
  22. Tylko pozazdrościć takiej fajnej przyjaciółki. Dzięki za komentarz i przepraszam, że dopiero teraz odpisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. beautiful photos:))

    Heddy
    a-little-bit-style.blogspot.cz

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej, na pewno zrobiłaś jej niespodziankę... Obie jesteście przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł :). Widać, że świetnie się razem dogadujecie :).
    Fajnie jest mieć prawdziwa przyjaciółkę :>

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyjaźń to wspaniała rzecz! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale z was smiechowe przyjaciółki ^^

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.