2012/12/30

Hej! Z góry podziękuję mojej przyjaciółce za miłą niespodziankę. Chociaż wiele razy jej już dziękowałam, to jeden raz więcej nie zaszkodzi - DZIĘKUJĘ

Przy­jaźń poz­naję po tym, że nic nie może jej za­wieść, a praw­dziwą miłość po tym, że nic nie może jej zniszczyć.  
 - Antoine de Saint-Exupéry

Wracając do posta, wczoraj wybrałam się na małą sesję, jednak żadne ze zrobionych zdjęć mnie nie satysfakcjonuje. Może to moja wina bo o godzinie 15.30 jest już trochę ciemno na dworze, ale cóż....
Jeszcze w dodatku kilka cennych chwil zajęło mi zrobienie zdjęć panu motocykliście, który poprosił mnie o kilka fotek....


Ahh te czerwone oczęta ;D
With Aga :*

Przed zakończeniem postu chciałabym Wam złożyć życzenia noworoczne:  

Życzę Wam wystrzałowej imprezy noworocznej, żeby ten Nowy Rok 2013 był najlepszym rokiem w waszym życiu, zapamiętajcie ten dzień.... (lub nie jak kto woli) ^^. Spełnienia marzeń oraz miłej atmosfery życzy Malwina :* !

P.S. Gdzie powitacie Nowy Rok? Ja wybieram się na domówkę :)

xoxo :*

38 komentarzy:

  1. fajna ta sklejka na końcu ! i stylizacja *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. alee jesteś piękna :) ja bawie się na sali :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się zdjęcia bardzo podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah. czerwone oczka. ;o
    stylizacja podoba mi sie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuper ! ♥
    Hah znam to . Podchodzi do Ciebie nieznajoma osoba i prosi Cię o zdj. ♥
    Zapraszam do mnie , nowy post ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sesja!
    szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia i piękna torebka
    buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia - takie pozytywne <3
    Obserwuje i zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny cytat :)
    Fajny sweterek i torebka :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe zdjecia :)

    http://canswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie szkodzi że wieczorem, zdjęcia i tak są bardzo ładne!. Świetnie wyglądasz :).

    OdpowiedzUsuń
  12. No cóż, wiadomo, że zdjęcia robione kiedy jest jasno zawsze będą lepsze, ale przecież te nie są złe! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia nie są nawet złe ;)
    Kolaż jest świetny.
    O, mieszkasz w Lesznie, mam tam kuzyna ;)
    Świetny blog, obserwuje i zapraszam do siebie.

    http://martoslawa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, byłam tam nawet przez tydzień na wakacjach ;)

      Usuń
    2. A z chęcią, haha. Lubię poznawać nowych, ciekawych ludzi ;)
      Tak a propo, to świetnie wyglądasz, śliczna torebka i sweterek ;)

      Usuń
  14. jajć ,ale Ty ładna jesteś ;*
    +obserwuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak, zdjęcia trzeba robić w dzień, by zadowoliły. :D Ale nie przejmuj się, ładnie powychodziłaś. Masz piękną torebkę. ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zdjęcia, szczególnie to drugie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. lovely outfit!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    Win a pair of velvet leggings on my blog!
    http://www.rocknrollerr.com/2013/01/give-away-black-velvet-leggings.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze trochę, a będzie coraz jaśniej i jaśniej, także zdjęcia też będą lepiej wychodziły ;) chociaż te i tak są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładne zdjęcia :) dobrze ci w tej fryzurze, ale i tak będę cie namawiać na rozpuszczone! :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.