2012/12/20

Nowości !

Yo. Kilka dni temu odwiedziłam pobliską galerię. Kupiłam sobie dwie śliczne bransoletki, których jeszcze Wam nie pokazałam. Z racji zbliżających się świąt, postanowiłam, że będą one moim małym prezentem gwiazdkowym:d. Jedną z nich udało mi się kupić o 50% taniej, w dodatku mają śliczny złoty kolor, który jest najmodniejszym w tym sezonie, a Wy posiadacie już jakieś złote bransoletki?

 
House 
 
Stradivarius
 

Wczoraj odbyła się w mojej klasie wigilia, więc niebawem postaram się dodać jakieś zdjęcia na bloga, natomiast jutro mamy świąteczny apel, więc też się czegoś spodziewajcie.... :)

 Bokeh w wykonaniu mojej choinki^^

xoxo :*

13 komentarzy:

  1. też ostatnio zaszalałam w galerii i dzisiaj z koleżanką z roku też robiłyśmy zdjęcia lampek <3 są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne jest ten bokeh `! *.* obserwuję . `!

    zapraszam do mnie ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta bransoletka.! :)) A pazurki jeszcze lepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie malujesz paznokcie,a bransoletka cudna :)
    jaki bokeh ... choinka - mrrrach <3 :)
    ja nie mam złotej bransoletki,nie gustuję w takich .
    Święta niedługo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy, bardziej podoba mi się ta 1 ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne bransoletki :)) Sama bym je przygarnela :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta z czaszka mega *.*

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.