2012/12/07

Oldies !

Hejka. Kochani, około tydzień temu w mojej szkole odbyła się dyskoteka szkolna 'Oldies'. Była to impreza w stylu lat 70-80. Mimo tego, że piosenki, które 'leciały' były hitami za czasów naszych rodziców, każdy potrafił się świetnie bawić. Najlepszą piosenką, która rozbawiła i zjednoczyła wszystkie osoby była słynna 'Macarena'. Idąc do tej szkoły nie spodziewałam się, że tyle 'imprez'/przedstawień się w niej odbywa. Jestem mega zaskoczona.
   Atomówki w wydaniu pięcioosobowym ;D
 Miło jest być szkolnym fotografem, chodzić na różne zabawy nie płacąc pieniędzy za wejście^^.
Przepraszam, że nie dodałam żadnego posta w Mikołajki. Chciałam życzyć wam wesołych Mikołajek, ale niestety spóźniłam się.... Oczywiście jestem strasznie ciekawa jakie prezenty otrzymali moi czytelnicy ?  Mój Mikołaj się postarał w tym roku, może coś ciekawego się pojawi w następnym poście....
xoxo :*

18 komentarzy:

  1. fajnie że macie takie imprezy, u mnie w szkole nie było ich od daawna. chyba będzie z 7 lat ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym poszła na taką dyskotekę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ojaa.... jak fanie masz :D u nas czegoś takkiego nie ma ;/.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po zdjęciach widzę, że musiało być świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne foty :)
    ciekawa jestem, co dostałaś:) ja dostałam świeczkę, komin i słodycze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kolejnym poście będzie wzmianka o tym o dostałam :)

      Usuń
  6. hahah genialnie wyglądaliście ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądałyście! chętnie wzięłabym udział w takije imprezie, jednak u mnie w szkole nic nie ma:(
    http://beyourselfnotsomeoneels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie w gim jakieś 2 lata temu była dyskoteka:lata60 :P teraz jak jestem w SU to musimy ogarnąć jakąś tematyczną :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie fajnie wyglądałyście! :D Dyskoteka z piosenkami starymi - fajny pomysł. ;] Ciekawe czy w mojej szkole by to wypaliło.
    P.S. Jesteś z Leszna?! Ja mieszkam blisko Ciebie, w Śremie...może kojarzysz to miasto.? :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie dziewczyny wyglądały :3 Chciałabym żeby w mojej szkole odbywało się tyle imprez ;_;

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia :)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  12. u nas niby też była taka dyskoteka ale przebranych ludzi przyszło może 10? i muzyka była współczesna :c Liczyłam na coś więcej i zazdroszczę :3

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.