2012/12/27

Prezenty !

Witam Was po świętach. Po tytule posta już możecie się domyślić czego będzie dotyczył. W te święta postawiłam na ubrania, i tak też się stało. Nie chciałam Wam wcześniej pisać jakich prezentów oczekuję, bo moja lista życzeń mogłaby się nie spełnić. Jednak udało się. Jestem w pełni zadowolona z moich WSZYSTKICH PREZENTÓW
Dzisiaj dzień spędziłam bardzo miło w towarzystwie mojej kuzynki oraz przyjaciółki ♥ . Mimo, że pod choinką pojawiło się tyle prezentów, dziś postanowiłam udać się do sh.... bluzeczek, sweterków i innych rzeczy nigdy nie za wiele, prawda? Może za kilka dni pojawi się jakiś outfit Z moimi gwiazdkowymi prezentami oraz z tymi dziś zakupionymi:) Kochani, a Wam co przyniósł Gwiazdor w tym roku? Może dostaliście taki sam prezent jak ja^^?

  New Yorker
 New Yorker
 ... i New Yorker po raz trzeci ;d
 Unisono Mey ( z przodu krótsza, a z tyłu dłuższa ), już ją lubię.
 Stradivarius
Do słodkich paputków jest jeszcze pidżamka, której już tutaj nie zamieściłam ;c, ale wierzcie mi jest śliczna ;D.

xoxo :*

36 komentarzy:

  1. bardzo ładna pierwsza bluzka ;) nigdzie takiej nie mogę znaleźć a bardzo mi sie podoba :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 bluzka świetna <3
    Zapraszam do siebie : http://everyday-teenager.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ile prezentów! Gwiazdor musiał być bogaty. :D
    Cieszę się razem z Tobą że dostałaś to o czym marzyłaś! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty
    Obserwuje ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. super prezxenty, stradivarious kocham nad życie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo dostałaś rzeczy.;D
    Wszystkie fajne.;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek jest cudowny <3
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja teraz oglądam 4 sezon glee :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ci się nieźle tych prezentów nazbierało xd. Najbardziej podoba mi się bluzeczka i pasek^^

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie mogę lakier do paznokci♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. mmmmm ta 1 *-* ładne ciuchy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeeej, świetny blog *-* i faajne prezenty ; D zparaszam do mnie ; * Szczęśliwego Nowego Roku♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam taka sama bluzke ta pierwsza tylko w czarnym kolorze ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne bluzki <3
    Dziękuję za obserwację i komentarz xD
    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    http://fashionandstyleforyouandme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. super prezenty! wczoraj byłam na zakupach i podobała mi sie ta pierwsza bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta koszulka z krzyżem jest cudna. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. sporo prezentów :D śliczna ta 1 bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne prezenty :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowny blog *.*
    http://mellymp.blogspot.com/ zapraszam :d

    OdpowiedzUsuń
  20. sweterek ze Stradivariusa przepiękny! <3

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.