2012/12/11

The first snow fall on the winter !

Hej! Kilka dni temu, jak tylko zobaczyłam śnieg za oknem zorientowałam się że coraz bliżej święta^^. Lubię zimę, śnieg i taką świąteczno-rodzinną atmosferę, mimo tego, że jest zimno. W niedzielę byłam na zdjęciach. Strasznie zmarzłam. Jak tylko doszłam do domu czekała już na mnie pyszna herbata....  Po ciężkim poniedziałku i wtorku dzisiaj wreszcie mogę wypocząć, ponieważ jutro idę na 10 i mam tylko 4 lekcje. Lubię moje środowe lekcje są krótkie, a w dodatku mam w ten dzień chemię doświadczalną, którą kocham ♥ !






xoxo !

42 komentarze:

  1. a torach!? nie bałaś się? xd :D
    super! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne zdjęcia:) a ja nienawidzę środy. 8 lekcji, 2 fizyki, 2 matmy, 2 angielskie... Koszmar. Ale piątki mam lightowe, tak jak Ty jutro, czyli 4 lekcje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie życzę Ci duużo cierpliwości przy pilnowaniu>:)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna kurtka! bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wyglądasz. najbardziej podoba mi się torebka ;p

    fajny plener :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swiąt wyczekuję od listopada, więc o świętach myśle juz od dawna, ale widok śniegu za oknem niezmiernie mnie ucieszył. W końcu spadł taki, który utrzymał się dłużej niż jeden dzien, thanks God! Teraz tylko pozostaje czekać aż sasiedzi ozdobia domy światełkami i świateczna atmosfera będzie "dopełniona"[?] ; >
    + świetna kurtka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. . Urodziłam się 11.09.1996r. Mieszkam w województwie wielkopolskim, w Lesznie. nie sądzisz że podawanie takich informacji o sobie jest dość niebezpieczne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że jeśli ktoś jest naprawdę ciekawy danych osobistych, to mimo wszystko może je zdobyć. Żyjemy w XXI wieku, prawie każda osoba tego pokolenia ma facebook-a, znajdują się tam takie same informacje jak na moim blogu. :)

      Usuń
  8. BArdzo fajna stylizacja ;)
    Urocza czapeczka ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. super stylizacja....
    Dołączam do obserwatorów - zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz świetnego bloga! Buty śliczne i kolor spodni uwielbiam ! ;) Zapraszam do udziału w zabawie na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja :) Torebka bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ten zestaw.;]

    OdpowiedzUsuń
  13. cudownie, po prostu CUDOWNIE!<3 i ta czapka stanowi genialne dopełnienie:)
    <3

    obserwuję<3
    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie Ci w tych spodniach :O! uwieeeelbiam Twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta firma bardzo lubi współpracować z blogerami, więc myślę, że gdybyś wysłała im maila to przysłaliby Ci je za darmo:) Pewnie nie zrobili tego tylko dlatego, że kontakt z Tb jest w zakładce, a to nie jest firma polska, więc pewnie tego nie zauważyli;)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słoka stylizacja, czapeczka jest urocza :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi się podoba cała stylizacja, ale chyba najbardziej kurtka :))

    OdpowiedzUsuń
  18. tak śnieg jest cudowny, a to, że przypomina o świętach jest jeszcze piękniejsze :)
    świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia <3
    Też lubię tą atmosferę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne zdjęcia :3 uwielbiam kurtkę :3

    OdpowiedzUsuń
  21. A na święta prawdopodobnie ma padać deszcz :(
    Ślicznie się prezentujesz na tle tego śniegu :D

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne buty ! pytałaś o ćwiczenia, jakie stosuję, więc odpowiadam :) robiłam 16 dni a6w, ale niestety nie mogę zrobić całości bo ból kręgosłupa nie daje mi żyć...wrócę więc do 8 min abs, oprócz tego ćwiczenia kardio, 10min na nogi i 2 serie na pośladki :D
    podoba mi się blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny blog :)

    *Obserwuję i liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki śliczny outfit! Szczególnie buty :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. torebka jest cudowna! a ogólnie, to świetny blog. wpadnij do mnie i obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) :*

    OdpowiedzUsuń
  26. zakochałam się w całym looku *.*
    czapka i torba wymiatają `!

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.