2012/12/09

With friend ♥

Przed chwilą byłam na dworze, chciałam zrobić zdjęcia memu szalonemu psiakowi, aczkolwiek ręce mi zdrętwiały i czym prędzej wróciłam do domu. Postanowiłam 'wskoczyć do ciepłego łóżka i się ogrzać. Teraz przeglądam foldery na moim komputerze. Niektóre zdjęcia potrafią wywołać mega pozytywne wspomnienia i uśmiech na mojej twarzy, szczególnie te z wakacji. Gdybym mogła cofnąć czas, od razu bym to zrobiła. Chociażby ze względu na porę roku :).... Kochani u mnie też zjawił się Mikołaj, byłam zdziwiona ponieważ słyszałam wiele razy, że nie zasługuję na prezenty, hmm....Oto moje mikołajkowe prezenty:

 odżywka do włosów-Schwarzkopf/szampon do włosów-Joanna/preparat przyspieszający schnięcie paznokci-Inglot/bilet na przedstawienie pt. 'Single i remiksy'/książka 'Opracowania lektur i wierszy', gorzka czekolada, notatnik/ćwieki

Preparat już zdążyłam wykorzystać i zdecydowanie jest przydatny, 2 minutki i paznokcie są suche ;). Odżywka do włosów to też według mnie trafiony prezent. Natomiast najbardziej się cieszę z biletu na przedstawienie pt. 'Single i remiksy'. Wystąpią w nim bardzo znane osoby m.in. K. Glinka, W. Książkiewicz, A. Mucha, W. Medyński, L. Żurek i wiele innych osób. Już nie mogę się doczekać. 
A Wy co dostaliście? Byliście grzeczni i czy oby zasłużyliście ? :D


..... przyszwedł czas na głupoty.... ♥

xoxo :*

14 komentarzy:

  1. slodko, wesoło i świątecznie tu =]

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no! Nieźle Cię mikołaj obdarował :D
    Fajne są takie zdjęcia z przyjaciółmi : )

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne prezenty dostałaś:D

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, pozytywne zdjęcia :D
    ja w sumie dostałam duużo słodyczy (mimo, że ich na razie nie jem), kase i naszyjnik :)
    i oczywiście, że zasłużenie, grzeczna jestem przez calutki rok! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia :)
    obserwuję !
    dziękuje za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio byłam w pasmanterii po ćwieki^^

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne prezenty, bedzie krótka relacja na blogu z predstawienia ? : )

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dostałam mnóstwo słodyczy :)
    fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne prezenty dostałaś od mikołaja

    Zapraszam do mnie na mały konkursik na www.gusiak15.blogspot.com
    Będzie mi bardzo miło;)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.