2012/12/23

With girls ♥



   Hej Kochani, zbliżające się święta oraz te wolne dni pozwalają mi na codzienne dodawanie zdjęć, a że mam ich dużo, bo codziennie się coś dzieje to chcę się niem z Wami podzielić.
         W piątek wybrałam się z dziewczynami do kawiarni na różne słodkie dania ( ja zjadłam deser owocowy, a dziewczyny gofry ). Kocham klimat tej kafejki ♥ . Odwiedziłyśmy też Nasz leszczyński rynek. Akurat 21 grudnia miał się odbyć koncert Majki Jeżowskiej, jednak nie doszedł do skutku, trochę byłyśmy zawiedzione, natomiast było jeszcze wiele innych atrakcji....




Kocham taką świąteczną atmosferę ♥
Prezenty dla bliskich kupione?



xoxo:*

22 komentarze:

  1. śliczne zdjęcia :)
    Wesołych radosnych świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe zdjęcia :)
    wesołych ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia! :*
    Wesołych Świąt! :*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne te zdjęcia *.*
    Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych świąt :*** ekstra kamizelka dzinsowa..uweilbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudony blog + obserwuje i licze na to samo, byłby to piękny prezent od Ciebie dla mnie :*
    Wesołych Kochana :&

    OdpowiedzUsuń
  7. o widzę siebie.:D WESOŁYCH!.;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka sliczna choinka ! :3
    Obserwujemy :) ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt :)
    Zapraszam: http://otiscodzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też uwielbiam świąteczną atmosferę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też Kocham Świąteczną atmosferę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten deser wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. aaale smacznie wygląda :) i świetna kamizelka!

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie śliczne zdjecia :)))
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.