2013/01/06

Asaf Avidan - One day .... ♥ !

Dzisiaj post taki na szybciutko, za 2 godziny wybieram się z mamą na koncert noworoczny - „Nowy Jork kontra Wiedeń". Jak będzie godny zainteresowania, to możliwe, że pojawi się jakaś relacja na blogu w najbliższym czasie. Mam jeszcze 2 godziny to i dużo i mało, bo właśnie zadzwoniła mamy koleżanka, że wpadnie w odwiedziny ;o, mam nadzieję, że zdążymy na koncert.... 

Zdjęcia wykonane wczoraj na małej sesji, stwierdzam, że z dnia na dzień robi się na dworze jaśniej !
 
 spodnie, płaszcz - House/buty - CCC/kopertówka - no name/komin - no name/bluzka - UNISONO

Jak wiecie jestem zapaloną fanką fotografii..... będę niedługo brała udział w konkursie na facebook-u więc już Was uprzedzam, że będę potrzebować wiele, wiele


xoxo :*
 

16 komentarzy:

  1. cudne paznokcie <3
    (widziałam identyczne na damsko.pl)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz!
    Obserwujemy? Ja już się dodałam :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ♥
    Strasznie jesteś podobna do Magdaleny Boczarskiej :P

    OdpowiedzUsuń
  4. You look lovely, dear! I love your clutch! Looks so chic and practical. :D
    I'm following you now. :D If you want, you can find me on: http://the-wandering-heart.blogspot.com
    Lots of love! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. super fotki ;3 . paznokcie <3

    Zapraszam na blog Stylówka .

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog!
    Dodaję (liczę na rev) no i bd wpadać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.